Zgłoszenia oceniane były dwuetapowo. W pierwszym etapie, którzy trwał 3 tygodnie jurorzy zapoznawali się z projektami oraz dokonywali wstępnej selekcji. Następnie 9 składów jurorskich złożonych z wybitnych specjalistek i specjalistów, głosowało w trakcie obrad na nominacje i nagrody. Jury mogło nominować 30% zgłoszonych kampanii.
Prezentujemy 311 prac nominowanych w KTR 2023. Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów. Uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom nastąpi 16 października podczas Gali w Teatrze Polskim w Warszawie. Więcej informacji na temat wydarzenia już wkrótce.
Zobacz również
Obradom jury KTR 2023 przewodniczyli:
- Małgorzata Drozdowska, FCB&theMilkman (kategoria Communication)
- Agnieszka Gozdek, 180heartbeats + Jung V.Matt (kategoria Creative Strategy)
- Dawid Szczepaniak, VMLY&R Poland (kategoria Entertainment)
- Emilka Bojańczyk, Podpunkt / SuperSkrypt (kategoria Design)
- Anna Nowak, dentsu Creative (Isobar Polska) (kategoria Technology)
- Maciej Twardowski, Ogilvy Poland (kategoria Craft Audio/Video)
- Zuza Krajewska, (kategoria Craft Fotografia)
- Ola Jasionowska, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy (kategoria Craft Ilustracja)
Organizator: SAR, Klub Twórców Reklamy
Partnerzy: Upright Music, DCODE MEDIA Powered by Shutterstock
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Audytor: Firma prawnicza SKP
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patroni medialni: Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, K Mag, Grafmag