W pierwszym etapie jury złożone z ekspertów STGU i pracowników Muzeum Getta Warszawskiego przyjrzało się dorobkowi uczestników konkursu. Zaprezentowane portfolio były na najwyższym poziomie. Jurorzy zwracali szczególną uwagę na projekty identyfikacji dla instytucji kultury, ich formę oraz sposób realizacji. Do drugiego etapu zakwalifikowano sześciu uczestników: trzech z Polski (Futu, Redkroft, The Codeine) i trzech z zagranicy (Little Greta, DADADA oraz indywidualny projektant Francesco Ciampa).
W II etapie finaliści przygotowali prace w postaci konkretnych koncepcji identyfikacji wizualnych, do oceny kapituły konkursu. Zostało złożonych 11 projektów: po jednym autorstwa studia Futu i Francesca Ciampy; po dwie koncepcje od Little Greta, The Codeine i Dadada oraz trzy koncepcje autorstwa studia Redkroft.
Zobacz również
Kapituła konkursu w składzie: Małgorzata Naimska, wicedyrektor Biura Kultury Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Barbara Schabowska, dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza, izraelski artysta Philippe Boulakia z Bezalel Academy of Arts and Design w Jerozolimie, prof. Sławomir Kosmynka z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi i Albert Stankowski, dyrektor Muzeum Getta Warszawskiego wybrała jedną z koncepcji od studia DADADA.
Litewskie studio DADADA powstało w 2006 roku. Specjalizuje się w budowaniu marki i projektowaniu identyfikacji wizualnej. W dorobku ma także m.in.: aranżację wystawy dla Litewskiego Muzeum Morskiego w Kłajpedzie.
Wszystkie prace finałowe zostaną zaprezentowane na pokonkursowej wystawie plenerowej wiosną 2020 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing