Jest miejsce takie, w którym cała magia Disneya – jego czarujące opowieści i niesamowite historie – istnieje naprawdę. Mowa o Disneylandzie w Paryżu.
W związku z wprowadzeniem nowego hasła marki „Where Magic Gets Real”, Disney zaprezentował nowy, bajkowy film, przypominający o tym, że Disneylandu w Paryżu jest magicznym miejscem dla dzieci na całym świecie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Spot pokazuje wzruszającą historię małego dzikiego kaczątka, który po natknięciu się na magazyn Disneya rozwija swoją fascynację Kaczorem Donaldem. Dni i pory roku mijają, a mała kaczka żyje wielbi disneyowskiego bohatera, zaś owy magazyn staje się dla zwierzątka najbardziej cenioną własnością.
Lecz nadchodzi zima, zmuszając rodzinę małej kaczki do migracji, a magazyn jest zbyt ciężki, by zabrać go ze sobą w długą podróż. Ale tak jak każda opowieść Disneya ma swoje szczęśliwe zakończenie, tak i w tym przypadku nie mogło być inaczej. Bo przecież w Disneylandzie wszystkie marzenia się spełniają.
Za kreację odpowiada agencja BETC Paris.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najnowsza reklama zegarków Citizen „I’m late” to pierwsza odsłona współpracy marki z wytwórnią Disneya. Za przywrócenie do życia postaci Białego Królika z kultowej animacji „Alicja w Krainie Czarów” było odpowiedzialne warszawskie studio Platige Image.