Little Duck – Wszystkie marzenia spełniają się w Disneylandzie

Little Duck – Wszystkie marzenia spełniają się w Disneylandzie
Wraz z wprowadzeniem nowego hasła paryskiego Disneylandu „Where Magic Gets Real”, marka stworzyła uroczy spot, który udowadnia, że to właśnie w tym miejscu wszystkie marzenia się spełniają.
O autorze
1 min czytania 2019-01-11

Jest miejsce takie, w którym cała magia Disneya – jego czarujące opowieści i niesamowite historie – istnieje naprawdę. Mowa o Disneylandzie w Paryżu.

W związku z wprowadzeniem nowego hasła marki „Where Magic Gets Real”, Disney zaprezentował nowy, bajkowy film, przypominający o tym, że Disneylandu w Paryżu jest magicznym miejscem dla dzieci na całym świecie.

Spot pokazuje wzruszającą historię małego dzikiego kaczątka, który po natknięciu się na magazyn Disneya rozwija swoją fascynację Kaczorem Donaldem. Dni i pory roku mijają, a mała kaczka żyje wielbi disneyowskiego bohatera, zaś owy magazyn staje się dla zwierzątka najbardziej cenioną własnością.

Lecz nadchodzi zima, zmuszając rodzinę małej kaczki do migracji, a magazyn jest zbyt ciężki, by zabrać go ze sobą w długą podróż. Ale tak jak każda opowieść Disneya ma swoje szczęśliwe zakończenie, tak i w tym przypadku nie mogło być inaczej. Bo przecież w Disneylandzie wszystkie marzenia się spełniają.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację odpowiada agencja BETC Paris.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najnowsza reklama zegarków Citizen „I’m late” to pierwsza odsłona współpracy marki z wytwórnią Disneya. Za przywrócenie do życia postaci Białego Królika z kultowej animacji „Alicja w Krainie Czarów” było odpowiedzialne warszawskie studio Platige Image.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się