Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Live Age z trzema nominacjami w międzynarodowym konkursie Global Eventex Awards

Projekt agencji komunikacji live Live Age zdobył nominacje w trzech kategoriach jedenastej edycji Global Eventex Awards, międzynarodowego konkursu eventów i experience marketingu.
O autorze
1 min czytania 2021-04-26

Global Eventex Awards to najważniejszy konkurs branżowy na świecie. Od jedenastu lat nagradza najbardziej prestiżowe, innowacyjne i skuteczne produkcje eventowe. Lista tegorocznych zwycięzców zostanie ogłoszona podczas gali 10 maja 2021. Pełną listę finalistów we wszystkich kategoriach konkursu można zobaczyć tutaj: https://eventex.co/finalists.

OLX Know How 2021 został wybrany jednym z najlepszych eventów online na świecie w aż 3 kategoriach: Online conference, Virtual B2B event i Virtual experience – consumer & business services. Agencja zrealizowała event dla marki OLX jako element komunikacji z klientami serwisu OLX Praca.

Edycja OLX Know How 2021’ – w przeciwieństwie do poprzedniej, tradycyjnej – została zrealizowana w wersji online i udowodniła wysoką skuteczność dobrze zaprojektowanych wydarzeń digital live experience nie tylko we wsparciu marki, ale też w realnym wpływie na zachowania zakupowe klientów. Potwierdziły to badania zachowań zakupowych klientów przeprowadzone przez OLX na grupie złożonej z osób będących i niebędących uczestnikami wydarzenia.

Nominacje finałowe w Global Eventex Awards to kolejny sukces Live Age, dla której trudny dla branży czas ostatnich kilkunastu miesięcy okazał się szansą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Potrójną nominację w Global Eventex Awards poprzedziły podobne wytypowania w tegorocznej edycji polskiego konkursu MP Power Awards. Live Age zdobyła łącznie trzy nominacje projektowe i nominację w kategorii Osobowość roku – agencja eventowa, a dodatkowo nominowanych zostało dwóch Klientów agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing