TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lockdown nakręcił modę na subskrypcję

Od kilku lat mówi się o rosnącej popularności modelu subskrypcyjnego.Prognozuje się, że wkrótce abonamenty święcić będą triumfy nie tylko w branży multimediów, gastronomii (dieta pudełkowa) czy motoryzacji (najem długoterminowy), ale wejdą z impetem do świata mody, kosmetyków cz gier komputerowych.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Okazuje się, że epidemia Covid-19 przyspieszyła boom na subskrypcję. Netflix w pierwszym kwartale tego roku zyskał 16 milionów nowych klientów, niemal dwukrotnie więcej niż ostatnim kwartale 2019 roku. Co ciekawsze jednak, moda na abonamenty coraz mocniej poczyna sobie w branżach, które do tej pory kojarzyły się głównie z zakupami stacjonarnymi. Przyczyną jest troska o bezpieczne zakupy z jednej strony i automatyzm, który sprawia, że nie musimy zaprzątać sobie głowy uzupełnianiem zapasów, z drugiej. 

Abonamentowy skok

Polska marka ekologicznych produktów higieny intymnej Your KAYA ogłosiła właśnie, że liczba subskrybentek, które zamówiły cykliczne, comiesięczne wysyłki, wzrosła pomiędzy styczniem a majem aż o 730%.

– Wzrost liczby subskrypcji to trend, który utrzyma się w długim terminie. Obostrzenia są co prawda znoszone, ale pełen komfort zakupów w miejscach publicznych nie powróci jeszcze długo. Stąd bierze się popularność modelu subskrypcyjnego, który ściąga z nas obowiązek pamiętania o zrobieniu zakupów – produkty przychodzą do nas regularnie, z wybraną częstotliwością. To model bardzo popularny w USA, ale wygląda na to, że pandemia przyczyni się do jego rozkwitu także w Polsce – prognozuje Marek Gut, współzałożyciel Your KAYA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Model subskrypcyjny Your KAYA

Konsumentki Your KAYA mogą korzystać z łatwej konfiguracji zestawu produktów dostępnych w subskrypcji. Wystarczy zaznaczyć, że chcą je otrzymywać raz w miesiącu, na kilka dni przed spodziewaną miesiączką. Paczki przychodzą regularnie pod wskazany adres, a płatność pobiera się automatycznie przed realizacją kolejnej wysyłki. W każdym momencie można edytować swoje zamówienie, dołączając lub usuwając niepotrzebne produkty, zmieniając częstotliwość dostawy i wybierając inną datę kolejnej wysyłki. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Kluczowe dla zrozumienia sukcesu subskrypcji jest połączenie automatyzmu i elastyczności. Subskrybenci, którzy mogą w łatwy, intuicyjny sposób konfigurować zestaw cyklicznie dostarczanych produktów i termin dostawy, mają poczucie, że mechanizm dostosowuje się do ich potrzeb, a nie na odwrót – mówi Kaja Rybicka, współzałożycielka Your KAYA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się