Lodów nie dostaniesz w metaverse. Nowa kampania od Magnum

Lodów nie dostaniesz w metaverse. Nowa kampania od Magnum
Magnum w najnowszej kampanii pokazuje, że świat metaverse może mieć swój urok, ale istnieją rzeczy, których tam nie doświadczymy, jak np. delektowanie się lodami.
O autorze
1 min czytania 2023-04-05

#NotAvailableInTheMetaverse to nowa kampania od marki Magnum, składająca się z filmu promocyjnego, w którym udajemy się w krótką podróż z avatarem. Avatar zakłada gogle VR, by móc na chwilę przenieść się z wirtualnego świata do realu. W rzeczywistym świecie otrzymuje lody Magnum, ale nie może ich spróbować, ponieważ nie są dostępne w metaverse. 

– Metaverse, nawet dzisiaj, w fazie rozwoju, budzi wiele oczekiwań, ale także wiele wątpliwości. Ponieważ Magnum to marka lodów, która celebruje prawdziwą przyjemność, dostrzegliśmy, że to świetna okazja, by wykorzystać falę wątpliwości co do metaverse do dalszego budowania pozycjonowania marki – powiedział Tomas Ostiglia, executive creative director w LOLA MullenLowe Madrid.

Kampania została wzmocniona współpracą ze starannie dobranymi wirtualnymi influencerami. W swoich mediach społecznościowych zamieszczali oni zdjęcia w goglach VR z informacją o tym, że chcieliby uciec ze świata metaverse, by móc skorzystać z przyjemności, które czekają w świecie rzeczywistym. 

Za realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa LOLA MullenLowe Madrid.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Miley Cyrus odkrywa „różne warstwy” wyrażania siebie w kampanii lodów Magnum

Piosenkarka znana z takich hitów jak „Wrecking Ball” czy „Nothing Breaks Like a Heart” została twarzą popularnej marki lodów. W skład kampanii zatytułowanej „Miley in Layers” wchodziła nie tylko sesja zdjęciowa, ale także wirtualny koncert nagrany nagrany w 8D.

PS 2 Disney zamyka swój oddział Metaverse

Decyzja firmy o zamknięciu zakładu dotknęła około 50 pracowników. Zdaniem specjalistów, taki krok ze strony Disney’a to pierwsza tura zwolnień w całej firmie. Firma jest przygotowana na restrukturyzację, która miałaby miejsce w ciągu najbliższych kilku miesięcy i miała wpływ na około 7 000 pracowników. Dzięki temu uda jej się obniżyć koszty o 5,5 miliarda dolarów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się