#NotAvailableInTheMetaverse to nowa kampania od marki Magnum, składająca się z filmu promocyjnego, w którym udajemy się w krótką podróż z avatarem. Avatar zakłada gogle VR, by móc na chwilę przenieść się z wirtualnego świata do realu. W rzeczywistym świecie otrzymuje lody Magnum, ale nie może ich spróbować, ponieważ nie są dostępne w metaverse.
– Metaverse, nawet dzisiaj, w fazie rozwoju, budzi wiele oczekiwań, ale także wiele wątpliwości. Ponieważ Magnum to marka lodów, która celebruje prawdziwą przyjemność, dostrzegliśmy, że to świetna okazja, by wykorzystać falę wątpliwości co do metaverse do dalszego budowania pozycjonowania marki – powiedział Tomas Ostiglia, executive creative director w LOLA MullenLowe Madrid.
Zobacz również
Kampania została wzmocniona współpracą ze starannie dobranymi wirtualnymi influencerami. W swoich mediach społecznościowych zamieszczali oni zdjęcia w goglach VR z informacją o tym, że chcieliby uciec ze świata metaverse, by móc skorzystać z przyjemności, które czekają w świecie rzeczywistym.
Za realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa LOLA MullenLowe Madrid.
PS Miley Cyrus odkrywa „różne warstwy” wyrażania siebie w kampanii lodów Magnum
Piosenkarka znana z takich hitów jak „Wrecking Ball” czy „Nothing Breaks Like a Heart” została twarzą popularnej marki lodów. W skład kampanii zatytułowanej „Miley in Layers” wchodziła nie tylko sesja zdjęciowa, ale także wirtualny koncert nagrany nagrany w 8D.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS 2 Disney zamyka swój oddział Metaverse
Decyzja firmy o zamknięciu zakładu dotknęła około 50 pracowników. Zdaniem specjalistów, taki krok ze strony Disney’a to pierwsza tura zwolnień w całej firmie. Firma jest przygotowana na restrukturyzację, która miałaby miejsce w ciągu najbliższych kilku miesięcy i miała wpływ na około 7 000 pracowników. Dzięki temu uda jej się obniżyć koszty o 5,5 miliarda dolarów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing