TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Miley Cyrus odkrywa „różne warstwy” wyrażania siebie w kampanii lodów Magnum

Miley Cyrus odkrywa „różne warstwy” wyrażania siebie w kampanii lodów Magnum
Piosenkarka znana z takich hitów jak „Wrecking Ball” czy „Nothing Breaks Like a Heart” została twarzą popularnej marki lodów. Kampania zatytułowana „Miley in Layers” to nie tylko sesja zdjęciowa, ale także wirtualny koncert nagrany nagrany w 8D.
O autorze
1 min czytania 2021-06-09

Lody Magnum w swoich kampaniach celebrują indywidualność i przyjemność. I tym razem producent zachęca do wyrażenia siebie – zachęcić ma do tego przekaz wniesiony przez nową twarz marki, czyli Miley Cyrus. Artystka podziela przekonanie, że każdy z nas może mieć pewność siebie i powinien z dumą dzielić się swoimi „warstwami” ze światem.

– Największą supermocą, jaką mamy, jest nasza indywidualność – powiedziała Cyrus o współpracy z Magnum – Gdy ewoluowałem jako artysta, mogłam odkrywać różne warstwy siebie. Odkrywała, kim jestem i co sprawia mi przyjemność – niezależnie od tego, czy piszę piosenki w swoim studiu, czy występuje dla tysięcy fanów.

Oprócz kampanii, na którą składają się zdjęcia i wideo autorstwa Vijata Mohindra, fani artystki będą mogli doświadczyć również wirtualnego występu na YouTube, podczas którego usłyszymy utwory z ostatniego albumu „Plastic Hearts” i covery z lat 80. Wyjątkowe wydarzenie odbędzie się 10 czerwca Miley i będzie zmasterowane w jakości 8D, dzięki czemu muzyczną przestrzeń podobnie jak podczas prawdziwego koncertu.

– Moją największą przyjemnością w życiu jest muzyka i jestem bardzo podekscytowana moim występem w 8D. Mam nadzieję, że ta kampania zainspiruje wszystkich do odkrywania własnych warstw i z podążania za tym, co sprawia radość – dodaje piosenkarka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się