Lody Magnum w swoich kampaniach celebrują indywidualność i przyjemność. I tym razem producent zachęca do wyrażenia siebie – zachęcić ma do tego przekaz wniesiony przez nową twarz marki, czyli Miley Cyrus. Artystka podziela przekonanie, że każdy z nas może mieć pewność siebie i powinien z dumą dzielić się swoimi „warstwami” ze światem.
– Największą supermocą, jaką mamy, jest nasza indywidualność – powiedziała Cyrus o współpracy z Magnum – Gdy ewoluowałem jako artysta, mogłam odkrywać różne warstwy siebie. Odkrywała, kim jestem i co sprawia mi przyjemność – niezależnie od tego, czy piszę piosenki w swoim studiu, czy występuje dla tysięcy fanów.
Zobacz również
Oprócz kampanii, na którą składają się zdjęcia i wideo autorstwa Vijata Mohindra, fani artystki będą mogli doświadczyć również wirtualnego występu na YouTube, podczas którego usłyszymy utwory z ostatniego albumu „Plastic Hearts” i covery z lat 80. Wyjątkowe wydarzenie odbędzie się 10 czerwca Miley i będzie zmasterowane w jakości 8D, dzięki czemu muzyczną przestrzeń podobnie jak podczas prawdziwego koncertu.
– Moją największą przyjemnością w życiu jest muzyka i jestem bardzo podekscytowana moim występem w 8D. Mam nadzieję, że ta kampania zainspiruje wszystkich do odkrywania własnych warstw i z podążania za tym, co sprawia radość – dodaje piosenkarka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing