Miley Cyrus odkrywa „różne warstwy” wyrażania siebie w kampanii lodów Magnum

Miley Cyrus odkrywa „różne warstwy” wyrażania siebie w kampanii lodów Magnum
Piosenkarka znana z takich hitów jak „Wrecking Ball” czy „Nothing Breaks Like a Heart” została twarzą popularnej marki lodów. Kampania zatytułowana „Miley in Layers” to nie tylko sesja zdjęciowa, ale także wirtualny koncert nagrany nagrany w 8D.
O autorze
1 min czytania 2021-06-09

Lody Magnum w swoich kampaniach celebrują indywidualność i przyjemność. I tym razem producent zachęca do wyrażenia siebie – zachęcić ma do tego przekaz wniesiony przez nową twarz marki, czyli Miley Cyrus. Artystka podziela przekonanie, że każdy z nas może mieć pewność siebie i powinien z dumą dzielić się swoimi „warstwami” ze światem.

– Największą supermocą, jaką mamy, jest nasza indywidualność – powiedziała Cyrus o współpracy z Magnum – Gdy ewoluowałem jako artysta, mogłam odkrywać różne warstwy siebie. Odkrywała, kim jestem i co sprawia mi przyjemność – niezależnie od tego, czy piszę piosenki w swoim studiu, czy występuje dla tysięcy fanów.

Oprócz kampanii, na którą składają się zdjęcia i wideo autorstwa Vijata Mohindra, fani artystki będą mogli doświadczyć również wirtualnego występu na YouTube, podczas którego usłyszymy utwory z ostatniego albumu „Plastic Hearts” i covery z lat 80. Wyjątkowe wydarzenie odbędzie się 10 czerwca Miley i będzie zmasterowane w jakości 8D, dzięki czemu muzyczną przestrzeń podobnie jak podczas prawdziwego koncertu.

– Moją największą przyjemnością w życiu jest muzyka i jestem bardzo podekscytowana moim występem w 8D. Mam nadzieję, że ta kampania zainspiruje wszystkich do odkrywania własnych warstw i z podążania za tym, co sprawia radość – dodaje piosenkarka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się