Lody DIONE razem z GoldenSubmarine

Agencja GoldenSubmarine przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy produkt – lody DIONE.
O autorze
0 min czytania 2017-05-16

GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za strategię, kreację kampanii oraz przygotowanie strony WWW. Agencja zajmie się również koordynowaniem działań w social mediach oraz reklamą outdoorową w największych polskich miastach.

Lody DIONE – to prawdziwie królewski deser dla każdego, kto z jednej strony traktuje swoją dietę z pobłażaniem, a z drugiej dba by w jego diecie było tylko to, co naturalne i zdrowe. – powiedziała Vaida Žukauskienė, Marketing Manager marki. Tajemnica DIONE leży w ekskluzywnych recepturach, najlepszych składnikach i modnych smakach, a ich wyjątkowość i najwyższą jakość potwierdzają zdobyte przez naszą markę światowe nagrody – dodała Žukauskienė.

Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu. Lody DIONE będą dostępne wyłącznie w sieci Biedronka. Kampania będzie trwała 4 tygodnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj