Lody Ekipa od influencerów wyprzedały się na pniu – teraz opakowania po nich kosztują nawet 250 tys. złotych

Lody Ekipa od influencerów wyprzedały się na pniu – teraz opakowania po nich kosztują nawet 250 tys. złotych
Pod koniec marca marka Koral wprowadziła do sprzedaży lody, które powstały we współpracy z youtuberami prowadzącymi kanał „Ekipa”. Produkt szybko wyprzedał się na pniu, zaś teraz na Allegro znaleźć można opakowania po lodach w absurdalnie wysokich cenach.
O autorze
1 min czytania 2021-04-12

Lody Ekipa powstały w ramach współpracy marki Koral z grupą czołowych polskich youtuberów, założoną założona w 2018 roku przez najpopularniejszego przedstawiciela tej branży – Karola Friza Wiśniewskiego. 

Lody były szeroko promowane przez Friz’a i członków „Ekipy” we wszystkich kanałach social media i w efekcie, tuż po swojej premierze, wyprzedały się na pniu. W mediach społecznościowych pojawiło się mnóstwo postów, w których fani youtuberów podpowiadali, gdzie jeszcze można znaleźć pożądany produkty. Na samym YouTubie zaś rekordy popularności biją filmiki z testami smaków lodów – te osiągają nawet po kilkaset tysięcy wyświetleń.

To co jeszcze świadczy o niewątpliwym fenomenie lodów, to fakt, że na Allegro pojawił się wysyp licytacji, w których zdobyć można opakowanie po produkcie w absurdalnie wysokich cenach. Niektóre aukcje sięgają nawet 250 tys. złotych! 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W internecie już pojawiły się liczne komentarze sugerujące, że to zaplanowane działanie marketingowe marek Koral i Allegro, bo kto o zdrowych zmysłach wydałby kilkaset tysięcy złotych za opakowanie po lodach, które w sklepie kosztowały zaledwie dwa złote. No cóż, pozostaje tylko poczekać na rozwój akcji. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ryan Kaji, który na YouTubie prowadzi swój kanał o nazwie Ryan’s World, już trzeci rok z rzędu został najlepiej zarabiającym youtuberem według Forbesa. 9-latek może pochwalić się zarobkami sięgającymi nawet 29,5 mln dolarów rocznie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W ubiegłym roku portal Noizz.pl ruszył z ciekawą akcją pod hasłem #RealInfluencers, w ramach której warszawska ratowniczka medyczna przejęła instagramowy profil influencerki Maffashion. Wszystko po to, by pokazać jak naprawdę wygląda praca osoby, która codziennie walczy z koronawirusem.

PS3

W marcu 2020 roku w social mediach rozpętała się niemała burza po tym, jak okazało się, że znana trenerka i influencerka Ewa Chodakowska szukała fotografa na organizowane przez nią wydarzenie, w zamian za lajki i wzmiankę na Instagramie.