Wydarzenie co roku przyciąga wielu studentów i osoby pracujące w branży niepowtarzalną atmosferą, łączącą się z wiedzą przekazywaną w atrakcyjny sposób.
Łódź Jungle Web to dwudniowa konferencja związana z marketingiem internetowym, nowymi technologiami i innowacjami w biznesie. Organizowana jest po raz VII przez SKN MarkeTEAM, które skupia studentów Wydziału Zarządzania UŁ, czujących niedosyt wiedzy o marketingu.
Zobacz również
W tym roku podczas wydarzenia zostaną poruszone tematy: Marketing Automation, Social Media, Growth Hacking Marketing, E-mail Marketing, Influencer Marketing, Digital Nomadyzm oraz VR&AR w marketingu.
Podczas Łódź Jungle Web 2018 wystąpią między innymi:
- Michał Sadowski (Brand 24),
- Mateusz Czech (Brand 24),
- Szymon Bukowicz (Hitspot Media),
- Cezary Stacewicz (Incredigital),
- Tomasz Maciejewski (Strategia Discover&Deliver).
Więcej szczegółów dotyczących wystąpień i pełna lista prelegentów zostanie ujawniona niebawem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dodatkowo, kierując się doświadczeniami z poprzedniej edycji wydarzenia, podczas której warsztaty prowadzone przez ekspertów z branży cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem zdecydowano, że w tej edycji po raz pierwszy zostanie na nie przeznaczony cały dzień.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warsztaty odbędą się 20 kwietnia i będzie ich znacznie więcej niż rok temu, co powinno ucieszyć wszystkie osoby, które podczas poprzedniej edycji nie zdążyły się zapisać. Zostaną przeprowadzone przez specjalistów, zajmujących się omawianą tematyką na co dzień, co gwarantuje, że przekazywana podczas nich wiedza będzie bardzo aktualna- powiedział Mariusz Pokora, organizator konferencji Łódź Jungle Web 2018.
Wstęp na wszystkie prelekcje jest bezpłatny. Wydarzenie odbywa się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 22/26 w Łodzi.