Łódź zmienia swoje oblicze dzięki K2 i IKEA

Ekipa złożona z architektów wnętrz i krawcowej będzie poruszać się po Łodzi, by nadać przestrzeni miejskiej nowy charakter za pomocą tkanin dostępnych w ofercie IKEA. Event jest częścią kampanii promującej katalog IKEA 2013. Za realizację odpowiada agencja K2 we współpracy z Good Looking Studio.
O autorze
1 min czytania 2012-09-04

Akcja eventowa rozpoczęła się 31 sierpnia i potrwa do 5 września. Architekci wnętrz odwiedzą m.in. park wodny, szkołę i łódzkie ZOO. Ekipa będzie poruszać się po mieście specjalnie na tę okazję odrestaurowanym kamperem z lat 70-tych XX wieku. Projektantom towarzyszyć będą miejscy animatorzy. Relacja video z metamorfoz udostępniona będzie na fan page’u IKEA oraz na kanale YouTube.

Katalog IKEA 2013 wydany pod hasłem „W nowym wystroju, w lepszym nastroju” skupia się wokół wykorzystania tkanin we wnętrzach. Kontynuje kierunek „Ty tu urządzisz“ i prezentuje proste, łatwe do zaimplementowania sposoby odmiany wnętrz. Organizowana przez K2 akcja promuje Festiwal Dobrego Wystroju, który 1 września rozpoczął się w IKEA Port Łódź.

Event jest częścią kampanii wprowadzjącej na rynek najnowszy katalog IKEA, za którą wspólnie odpowiadają K2 oraz Euro RSCG. W projekt zaangażowane są również agencje PR: Questia Communications Management Consultants oraz Telma Group Communications, a także łodzka Mosqito. Za zakup mediów odpowiada MEC.

K2 pracuje dla IKEA od ponad 10 lat. Firmy stworzyły wspólnie m.in. wielokrotnie nagradzany projekt „Mała Scena na Centralnym”, który był częścią kampanii promocyjnej katalogu IKEA 2012. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj