Łódzka agencja znów nagrodzona

„Łódź pozdrawia”, której autorem jest łódzkie MOSQI.TO, od zeszłego roku wciąż podbija konkursy branżowe. Wczoraj w prestiżowym „Golden Arrow” agencja odebrała nagrodę główną w kategorii Open oraz wyróżnienie w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy.
O autorze
1 min czytania 2015-06-29

MOSQI.TO to łódzki biznes kreatywny, który za „Łódź Pozdrawia” zdobył już prestiżową KREATURĘ za kampanię billboardową oraz wyróżnienie w kategorii kampania zintegrowana. Miesiąc temu przybyła statuetka za Kampanię Społeczną Roku 2014 (kategoria Kampania dla rozwoju). Jurorzy napisali: „Łódź pozdrawia została nagrodzona za zaangażowanie społeczności lokalnej, różnorodność narzędzi komunikacyjnych, estetykę oraz wysoką kulturę przekazu”.

I tym razem agencja konkurowała z wysokobudżetowymi kampaniami komercyjnymi i globalnym agencjami reklamowymi – stanęła w szranki m. in. z VML Poland, Gong, K2, Lemon Sky, Havas, BBDO. Jest jedyną łódzką agencją, która została nagrodzona w tegorocznym konkursie.

– Ta nagroda to sukces i zasługa całego Zespołu i niezwykle się z niej cieszymy. Za nami nie stoi żaden wielki kapitał ani globalny kontrakt reklamowy podpisywany gdzieś w Nowym Jorku czy Londynie, a mimo to konkurujemy z firmami z pierwszej ligi. To ogromna satysfakcja – oznacza, że ciągle warto się starać – komentuje i dziękuje wszystkim MOSQI.TOm Magdalena Szmidt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj