Łódzka edycja Filmteractive odbędzie się 15 października. O branded content będą rozmawiali przedstawicie agencji reklamowych, domów mediowych i globalnych marek. „Nowatorski marketing, kreatywność i technologie” – to tematyczna odsłona wydarzenia, które wpisało się już po raz drugi w program Europejskiego Forum Gospodarczego w Łodzi. Tutaj też będzie można nie tylko zobaczyć, ale i porozmawiać z twórcami projektów zakwalifikowanych do Strefy Innowacji Filmteractive. Targi treści interaktywnych towarzyszą festiwalowi od sześciu lat i cieszą się rosnącym powodzeniem. Strefa Innowacji przeznaczona jest dla twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści i rozwiązań technologicznych. Daje nie tylko możliwość prezentacji przed publicznością, ale przede wszystkim pozyskania partnerów biznesowych czy inwestorów, którzy interesują się tego typu przedsięwzięciami. W tym roku organizatorzy ogłosili nabór projektów:
- Komercyjnych i artystycznych wykorzystujących Virtual Reality, Augumented Reality, 360, Mixed Reality, Hololens;
- Wykorzystujących w nowatorski sposób najnowsze technologie, np.: konsole, kontrolery, kamery 360, gogle VR;
- Wykorzystujących innowacyjne formy komunikacji człowieka z komputerem, t.j.: interfejsy neuronalne, technologia eye trackingu;
- Interaktywnych instalacji artystycznych, jak videomapping;
- Rozwiązań marketingowych i reklamowych umożliwiających skuteczne dotarcie do konsumentów i ich zaangażowanie, t.j.: interaktywne ekrany w punktach sprzedaży, rozpoznawanie odbiorców i serwowanie im spersonalizowanych treści, innowacyjne użycie Digital Out of Home, Digital Signage;
Kogo spotkamy w Strefie, dowiemy się już 15 października.
Zobacz również
Więcej informacji na temat wydarzenia dostępnych jest na stronie www.filmteractve.eu.