fot. orientarium.lodz.pl
Zobacz również
Letnie wakacje właśnie ruszają, co dla parków rozrywki czy ogrodów zoologicznych oznacza zwiększoną liczbę odwiedzających. Aby zachęcić rodziny i dzieci do odwiedzenia obiektu w nowym sezonie, jedno z najpopularniejszych zoo w Polsce postanowiło zaoferować specjalne zniżki na bilety.
W dniach 24-26 czerwca uczniowie, którzy pokażą „niedostateczny” na świadectwie, zapłacą za wejście do Orientarium w Łodzi 1 zł, z kolei za „dwóję” z biologii można odebrać bilet za 2 zł.
Jedyneczka, jedyneczka… Spokojnie, jeśli macie niedostateczny z biologii na świadectwie, to Orientarium zaprasza na korepetycje – czytamy w poście miejskiego profilu Łodzi na Facebooku.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Podobny post ukazał się na Twitterze Zoo Łódź.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cześć! Orientarium za 1 zł #orientarium #zoolodz #lodz pic.twitter.com/vm2oWiT0Rf — ZooLodz (@LodzZoo) June 22, 2022
Jak podkreśla Paulina Klimas-Stasiak, rzecznik prasowy łódzkiego ogrodu zoologicznego – misją łódzkiego obiektu jest nie tylko ochrona zagrożonych gatunków, ale także edukacja odwiedzających i inspirowanie dzieci do nauki.
Mnóstwo ciekawych informacji przekazujemy przede wszystkim w sposób przystępny –uczymy przez zabawę. Być może dzięki temu dzieciaki, którym noga powinęła się w tym roku szkolnym, inspirację i pasję odnajdą u nas i będą miały ochotę tę ocenę poprawić – wyjaśnia rzecznik w rozmowie z Radiem Łódź.
Pod promocyjnym postem Łodzi w mediach społecznościowych pojawiło się wiele skrajnych komentarzy. Z jednej strony odbiorcy krytykują akcję za „wspieranie nieuctwa” i zwracają uwagę, że kilkudniowa promocja z pewnością nie przyczyni się do poprawy ocen.
Z drugiej strony spora część internautów traktuje akcję z przymrużeniem oka. Komentujący doceniają niestandardowe działanie promocyjne Orientarium, podkreślając, że „kara rzadko jest skutecznym systemem motywacyjnym”. Mimo wyraźnie podzielonych opinii, akcja łódzkiego zoo z pewnością pozwoliła dotrzeć marce do sporej grupy nowych odbiorców na samym początku wakacyjnego sezonu.