Lokalna oferta AMS w kampanii #AMSpoSąsiedzku

Od połowy września 2020 r. na ulicach 8 największych polskich miast można zobaczyć nową kampanię wizerunkową AMS – #AMSpoSąsiedzku skierowaną do lokalnych przedsiębiorców. Na nośnikach reklamy zewnętrznej pracownicy AMS opowiadają sąsiadom m.in. o swoich pasjach i zainteresowaniach.
O autorze
1 min czytania 2020-09-18

Ania, Martyna, Dorota, Damian, Maciek, Aneta, Patrycja i Monika – to pracownicy AMS, którzy na co dzień współpracują z lokalnymi i ogólnopolskimi firmami, promując ich usługi i produkty na nośnikach reklamy zewnętrznej. Doradzają i koordynują realizację kampanii reklamowych zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Akcja #AMSpoSąsiedzku jest okazją do wzajemnego poznania się z przedsiębiorcami i zaproponowania im kompleksowej oferty kampanii reklamowej skierowanej do lokalnej społeczności.

 – W kampanii #AMSpoSąsiedzku nasi pracownicy opowiadają o swoich zainteresowaniach i pasjach, często związanych z miastem, w którym mieszkają i pracują. To doskonała okazja, by zbliżyć się do odbiorców, pokazać tę najważniejszą stronę naszej firmy – ludzi i jednocześnie przedstawić w praktyce, jakie możliwości daje reklama zewnętrzna – mów Zbigniew Kaczmarek, dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej i Agencyjnej AMS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania #AMSpoSąsiedzku to 8 różnych layoutów prezentowanych w 8 miastach (Warszawa, Wrocław, Tychy, Gdańsk, Łódź, Kraków, Szczecin, Poznań) na nośnikach Premium Citylight, Digital Citylight i Digital Indoor. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing