Sponsor główny Mistrza Polski, z dumą zaprezentował w swojej nowej kampanii lokomotywę – symbol poznańskiej drużyny i jego wartości.
Celem nowego projektu Lecha Pilsa, oficjalnego piwa KKS Lecha, jest sprowadzenie pod stadion w Poznaniu prawdziwego symbolu Klubu – blisko 140-tonowej lokomotywy. W czasach swojej świetności woziła ona poznaniaków nad morze, teraz będzie przypominała o przeszłości i korzeniach oraz o cechach nowych Mistrzów Polski: sile, niezłomności i determinacji.
Zobacz również
Wspólne marzenia, wspólna inicjatywa
Odrestaurowanie i sprowadzenie lokomotywy pod stadion to wspólny pomysł Klubu, Lecha Pilsa i kibiców. Podeszliśmy do niego z entuzjazmem. To pierwsze na taką skalę przedsięwzięcie w Polsce, a zarazem hołd dla drużyny i kibiców, z którymi nie raz już wspólnie nadawaliśmy realny kształt różnym ideom. Ta zaś, ze względu na rozmach i jej zakorzenienie w tradycji Lecha i w naszym wielkopolskim rodowodzie, ma wyjątkowy wymiar – mówi Karolina Kulinek-Łatka, Dyrektor marki Lech Pils.
Zanim prawdziwa lokomotywa stanie przy ul. Bułgarskiej, symbol poznańskiej drużyny można podziwiać na puszkach i etykietach Lecha Pilsa, sponsora głównego Klubu. Piwo z grafiką lokomotywy i hasłem promującym akcję „Stawiamy legendę na stacji Bułgarska” trafiło do sklepów z końcem maja. Kampania wspierana jest w kanałach ATL i w punktach sprzedaży. W Wielkopolsce pojawiły się już bilboardy i citilighty z okazałą lokomotywą, którą można zobaczyć też w digitalu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing