Współpraca ma charakter długofalowy, umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, pierwsze działania właśnie ruszyły.
Lombi.com działa od września ubiegłego roku, a na przełomie 2020 i 2021 roku rozpoczęła kampanię launchową w telewizji, z hasłem przewodnim: „Liczysz się Ty!”.
Zobacz również
Kampania prowadzona jest obecnie w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych (TVP, Polsat, TVN), emitowane są spoty 30-sekundowe i 15-sekundowe. Na kolejne miesiące 2021 roku planowane są następne odsłony kampanii telewizyjnej. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Lombi.com, ale także budowanie od zera nowej kategorii usług finansowych, jak również maksymalizacja rejestracji użytkowników na platformie Lombi.com.
Temu ostatniemu celowi podporządkowana jest w całości prowadzona równolegle do telewizyjnej kampania internetowa. Jej częścią jest uruchomiony właśnie przez Lombi.com własny program partnerski w oparciu o Circlewise Partnership Hub, co pozwala spółce uzyskać transparentny dostęp do tysiąca wydawców aktywnych w Marketplace oraz scentralizować wszystkie działania performance marketingowe.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]