Kampania rekrutacyjna na stanowisko Trenera Łomżingu obejmuje klasyczne ogłoszenia o pracę w portalach internetowych, m.in.: gazetapraca.pl, olx.pl (dawniej tablica.pl),praca.money.pl itp. Rekrutacja prowadzona jest również poprzez Google Adwords, oraz poprzez reklamy na Facebooku i Naszej Klasie. Akcja będzie też promowana na Kwejk.pl.
Wśród wymagań stawianych Trenerowi Łomżingu znajdują się przede wszystkim: skłonność do osiągania błogostanu bez względu na okoliczności oraz nieumiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana jest niechęć do budzików i kalendarzy. W zamian Łomża oferuje 2 miesiące beztroskiego łomżingu z wynagrodzeniem w wysokości 10 tys. złotych miesięcznie brutto oraz pracę tylko w niektóre weekendy.
Zobacz również
Rekrutacja i promująca ją kampania potrwa do połowy czerwca. Następnie Trener Łomżingu rozpocznie pracę polegającą na uczestnictwie w plenerowych przyjemnościach, gawędzeniu z przyjaciółmi oraz utrzymywaniu dobrego humoru. Stanowiskiem pracy Trenera Łomżingu będą przede wszystkim: leżak na łonie natury, koc na trawie czy hamak na drzewie. W ramach obowiązków zawodowych będzie on podróżował po ojczyźnie beztroski – Mazurach, tworząc Dekalog Łomżingu, czyli opracowując listę 10 najlepszych aktywności (czy raczej „anty-aktywności”), które można uprawiać na łonie natury.
Ciężka praca Trenera Łomżingu, która potrwa 2 miesiące (lipiec i sierpień), będzie dokumentowana materiałami wideo.
– Jest to akcja nie mająca precedensu w polskim internecie, jako że rzeczywiście rekrutujemy najbardziej odpowiednią osobę na stanowisko Trenera Łomżingu i zatrudniamy ją na 2 miesiące do pracy polegającej na jak najbardziej intensywnym odpoczynku, wpisującym się w ideę łomżingu. Wiemy, że nasze wymagania są wyśrubowane, ale jesteśmy pewni, że w ciągu miesiąca znajdziemy odpowiedniego specjalistę – mówi Sławomir Staręga, Dyrektor Marketingu w fimie VAN PUR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
VAN PUR prowadzi akcję we współpracy z blogerami Lucjanem i Maciejem twórcami bloga Make Life Harder, którzy jako znawcy tematu wybiorą specjalistę potrafiącego przekazać ideę łomżingu dalej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing