TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Londyn 2012: 44% Polaków lubi Igrzyska, 19% zamierza oglądać je na żywo online

Globalnie Igrzyska Olimpijskie to wydarzenie sportowe, które angażuje więcej ludzi niż jakiekolwiek inne – 53% lubi lub wręcz je uwielbia. W przypadku Formuły 1 jest to 36%.
O autorze
1 min czytania 2012-07-22

 Poziom zainteresowania Igrzyskami w Londynie różni się między rynkami  – od 66% w przypadku Włoch, 44% Polski do 39% dla Singapuru. 62% respondentów globalnie, którzy deklarują, że uwielbiają lub lubią Igrzyska jest zainteresowane podróżami, 51% modą, 51% technologią i elektroniką.

W Chinach, 53% respondentów planuje oglądać imprezę na żywo w Internecie. Kolejne 38% będzie w ten sposób oglądało skróty najważniejszych wydarzeń a 31% skorzysta w tym celu z urządzeń mobilnych.

 W Wielkiej Brytanii tylko 13% respondentów planuje oglądać relacje na żywo w Internecie.  11% obejrzy tam skróty wydarzeń a tylko 3% skorzysta z urządzeń mobilnych.

 W Polsce 19% respondentów planuje oglądać Igrzyska na żywo w Internecie, tyle samo zamierza oglądać w internecie tylko skróty wydarzeń a prawie 11% wykorzysta do tego celu urządzenia mobilne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Londyński oddział MEC Access,  zajmujący się marketingiem sportowym, sponsoringiem i  komunikacją niestandardową, przygotował narzędzie Partnership Intelligence™, pozwalające na ocenę spójności atrybutów marki  oraz wydźwięku danego wydarzenia sportowego czy artystycznego.

 Partnership Intelligence™ dostarcza obszerną analizę zainteresowań konsumenckich, konsumpcji mediów i postaw wobec platform komunikacyjnych marek  związanych z wydarzeniami spotowymi, artystycznymi, telewizyjnymi jak Igrzyska Olimpijskie czy Mistrzostwa Euro w Piłce Nożnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 W badaniu udział wzięło 1500 respondentów z każdego z 17 rynków: Australia, Brazylia, Chiny, Dania, Francja, Hiszpania, Niemcy, Indie, ,  Meksyk, Polska, Rosja, Singapur, Szwecja, Tajlandia, USA, Włochy i Wielka Brytania. W kwietniu 2012 roku przeanalizowano ponad 100 platform na każdym z rynków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 MEC nie jest powiązane z London Organising Committee of the Olympic Games and Paralympic Games Limited oraz z London 2012 Olympic Games ani z UEFA Euro 2012.