Tym razem projekt dostrzeżony został przez prestiżowy konkurs Shots Awards, otrzymując nominację w kategorii Charity/PSA Campaign of the Year.
Shots Awards jest konkursem szczególnie ważnym w świecie twórców. Jury składające się z reżyserów, dyrektorów kreatywnych i producentów z topowych agencji reklamowych i firm produkcyjnych, zwraca szczególną uwagę na doskonałe rzemiosło stojące za najbardziej kreatywnymi i innowacyjnymi projektami reklamowymi.
Zobacz również
Film autorstwa i produkcji DDB&tribal wyreżyserował Bartosz Dombrowski z Papaya Films, a za zdjęcia odpowiedzialny był Kuba Kijowski. Muzykę skomponował Atanas Valkov, a Błażej Kafarski odpowiedzialny był za sound design. Montaż wykonała Kasia Orzechowska i Mateusz Romaszkan. Za działania PR wspierające kampanię odpowiadała agencja Big Picture.
Wyróżnione w konkursie kampanie można zobaczyć na stronie.
Film dostępny jest pod linkiem:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing