L’Oréal ruszył z produkcją żeli do sanityzacji rąk – marka przekaże je polskiej służbie zdrowia

L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 tys. produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do sanityzacji rąk. Działania podjęte przez firmę w Polsce są częścią programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-04-07

W ramach nowej inicjatywy marki fabryki L’Oréal na świecie rozpoczęły produkcję wodno-alkoholowych żeli do sanityzacji rąk pod markami La Roche-Posay, Garnier i L’Oréal Paris. Nadając priorytet tej produkcji, także fabryka L’Oréal Warsaw Plant w Kaniach pod Warszawą wyprodukowała dotychczas 28 ton żelu o właściwościach sanityzacyjnych.

Elastyczne wykorzystanie możliwości produkcyjnych zakładu przy jednoczesnej maksymalnej ochronie zdrowia i bezpieczeństwa pracowników fabryki, pozwoli na wyprodukowanie do końca czerwca kolejnych 1400 ton produktu. Dzięki temu w najbliższych tygodniach L’Oréal przekaże bezpłatnie szpitalom, lekarzom, farmaceutom i pracownikom partnerskich sieci handlowych w całej Polsce ponad 630 000 opakowań żelu wodno-alkoholowego do sanityzacji rąk.

Ponieważ ważne jest teraz wsparcie personelu medycznego pracującego w ekstremalnych warunkach, firma L’Oréal zapewniła też bezpłatnie szpitalom i innym placówkom służby zdrowia w całym kraju 76 tys. produktów do pielęgnacji skóry i higieny marek La Roche-Posay, CeraVe i Vichy.

– Pragniemy okazać solidarność i wspierać lokalne społeczności stawiające czoła tej wyjątkowej kryzysowej sytuacji. Chcemy też wyrazić naszą wdzięczność wszystkim tym, którzy podejmują nadzwyczajne działania w walce z pandemią. Uważam, że jest to nasz obowiązek. Jestem dumny, widząc mobilizację naszego zespołu, który angażuje się w tę bezprecedensową walkę. Dzięki elastycznemu podejściu, ogromnemu doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu L’Oréal Warsaw Plant byliśmy w stanie szybko dostosować produkcję do aktualnych potrzeb. Nasz program wsparcia trafia do  personelu szpitali i innych grup, którym jest ono teraz najbardziej potrzebne – powiedział Niels Westerbye Juhl, prezes zarządu L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.L’O

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj