Sympatyczna postać LOTKA ma na celu zachęcić dzieci do podróży samolotem i jednocześnie pokazać rodzicom, jakie udogodnienia LOT oferuje swoim najmłodszym pasażerom.
Dzieci na pokładach samolotów LOT-u z pewnością nie będą się nudzić. Na młodych pasażerów czekają specjalnie skomponowane posiłki, a w trakcie rejsu, personel pokładowy LOT-u wręczy dzieciom ciekawe książeczki, kolorowanki i kredki. Z kolei rodzice mogą być pewni, że bezpłatnie przewiozą wózki dziecięce i bagaż swoich pociech.
Zobacz również
Kampania ma swoją odsłonę w postaci animowanego spotu, który bazuje na konwencji karaoke. LOTEK śpiewa w nim w takt, specjalnie skomponowanej na potrzeby spotu, muzyki.
Spoty będzie można zobaczyć w dziecięcych stacjach TV: Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior. Kampania będzie również widoczna na stronie internetowej – www.disney.pl.
Autorem całej kreacji jest CHANGE. Muzykę do spotu skomponował Rafał Żak, głosu LOTKOWI użyczył Daniel Wojsa. Animacją spotu zajęło się studio Rio de Post.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania jest kontynuacją komunikacji kierowanej do najmłodszych pasażerów – „LOTEK bez dzieci nie poleci”, której koncept kreatywny CHANGE przygotował dla LOT w zeszłym roku. Od tego czasu, LOTEK umila podróż samolotem najmłodszym pasażerom. Bohatera można spotkać na każdym etapie podróży z LOT – na specjalnie oznakowanych stanowiskach LOT-u, w paszportach na pieczątkach otrzymywanych za każdy rejs rozpoczynający się z lotniska Chopina w Warszawie, na zawieszkach bagażowych dla dzieci, w specjalnie przygotowanych przez LOT kolorowankach czy w magazynie pokładowym „Kaleidoscope”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing