Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

LOTEK z PLL LOT powraca w kampanii CHANGE

Ruszyła kampania Polskich Linii Lotniczych LOT, której koncept kreatywny przygotowała agencja CHANGE (Group One). Bohaterem kampanii jest dobrze znany młodszym pasażerom, Żuraw LOTEK.
O autorze
1 min czytania 2016-09-16

Sympatyczna postać LOTKA ma na celu zachęcić dzieci do podróży samolotem i jednocześnie pokazać rodzicom, jakie udogodnienia LOT oferuje swoim najmłodszym pasażerom.

Dzieci na pokładach samolotów LOT-u z pewnością nie będą się nudzić. Na młodych pasażerów czekają specjalnie skomponowane posiłki, a w trakcie rejsu, personel pokładowy LOT-u wręczy dzieciom ciekawe książeczki, kolorowanki i kredki. Z kolei rodzice mogą być pewni, że bezpłatnie przewiozą wózki dziecięce i bagaż swoich pociech.  

Kampania ma swoją odsłonę w postaci animowanego spotu, który bazuje na konwencji karaoke. LOTEK śpiewa w nim w takt, specjalnie skomponowanej na potrzeby spotu, muzyki. 

Spoty będzie można zobaczyć w dziecięcych stacjach TV: Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior. Kampania będzie również widoczna na stronie internetowej – www.disney.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorem całej kreacji jest CHANGE. Muzykę do spotu skomponował Rafał Żak, głosu LOTKOWI użyczył Daniel Wojsa. Animacją spotu zajęło się studio Rio de Post. 

Kampania jest kontynuacją komunikacji kierowanej do najmłodszych pasażerów – „LOTEK bez dzieci nie poleci”, której koncept kreatywny CHANGE przygotował dla LOT w zeszłym roku. Od tego czasu, LOTEK umila podróż samolotem najmłodszym pasażerom. Bohatera można spotkać na każdym etapie podróży z LOT – na specjalnie oznakowanych stanowiskach LOT-u, w paszportach na pieczątkach otrzymywanych za każdy rejs rozpoczynający się z lotniska Chopina w Warszawie, na zawieszkach bagażowych dla dzieci, w specjalnie przygotowanych przez LOT kolorowankach czy w magazynie pokładowym „Kaleidoscope”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się