W ramach loterii, użytkownicy kart Visa mogą wygrać 12 dwuosobowych wyjazdów na Igrzyska Olimpijskie Rio 2016 oraz setki innych nagród – m.in. 42 zestawy kibica z 50-calowymi telewizorami i 420 kart podarunkowych na zakupy sportowe. Kampania Visa obejmuje emisję spotów w stacjach telewizyjnych, radiowych i w kinach oraz komunikację w internecie i w prasie zachęcającą do wzięcia udziału w loterii.
Loteria Visa potrwa do 17 maja br. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zarejestrować na stronie visa.pl dowolną transakcję kartą Visa o wartości min. 5 zł. Raz w tygodniu losowane są dwa dwuosobowe pakiety wyjazdowe na Ceremonię Otwarcia Igrzysk Olimpijskich Rio 2016. Codziennie do wygrania są z kolei: zestawy kibica (a w nich 50-calowy telewizor Panasonic, karta podarunkowa na zakupy o wartości 500 zł każda, a także torba i ręcznik plażowy Visa Rio 2016) oraz dziesięć kart podarunkowych o wartości 200 zł każda na zakupy sportowe.
Zobacz również
„W sierpniu Rio de Janeiro stanie się bijącym sercem światowego sportu. Chcemy, aby już teraz uwaga polskich użytkowników kart Visa skupiała się wokół największego sportowego wydarzenia na świecie” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. „W komunikacji marketingowej związanej z zaangażowaniem Visa we wsparcie Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 wykorzystaliśmy motyw bijącego serca. Visa jest bijącym sercem systemu płatności, a Igrzyska Olimpijskie gwarantują przyspieszone bicie serca milionów ludzi na całym świecie – od sportowców rywalizujących o najwyższe trofea po kibiców wspierających ich z trybun i przed telewizorami” – dodaje Jakub Kiwior.
Bohaterem spotu reklamowego Visa Rio 2016 jest lekkoatleta. W spocie widzimy sceny z jego treningów, życia prywatnego i startu na zawodach – całość przeplatają animacje obrazujące pracę ludzkiego organizmu oraz serca, a w tle słychać jego bicie.
„Każdy z nas zna mechanizm, dzięki któremu żyjemy. Jego centralnym ośrodkiem jest serce, pracujące ‘w tle’ naszego życia bez chwili wytchnienia. Podobnie jak Visa, która jest dla konsumentów zawsze i wszędzie, gdy chcą dokonać płatności” – dodaje Jakub Kiwior, Visa Europe.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Spoty przygotowano w czterech wersjach: 15-, 20-, 30- i 60-sekundowej. Dodatkowo w wersji 30-sekundowej został przygotowany spot promujący loterię.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ich emisja obejmuje ogólnopolską telewizję oraz wybrane sieci kin. Kampania przewiduje również emisję spotów w radiu, działania marketingowe na głównych portalach internetowych, w serwisie YouTube oraz w prasie. Materiały reklamowe w komunikacji ze swoimi klientami wykorzystują także banki-wydawcy kart Visa.
Regulamin oraz więcej informacji nt. loterii „Bądź całym sercem w Rio!” dostępne są pod adresem.