PAYBACK realizuje we współpracy z Wedlem autorski model wsparcia sprzedaży kierowany do 2 tysięcy sklepów detalicznych działających w kanale tradycyjnym.
Model marketingowy zaprojektowany przez PAYBACK dla Lotte Wedel, który wystartował w lutym 2016 roku, będzie działać co najmniej do 31 stycznia 2018 roku. Jego zadaniem jest motywowanie właścicieli i osób zarządzających punktami sprzedaży do realizacji celów sprzedażowych, jakościowych i innych (związanych, np. z lokalizacją materiałów promocyjnych).
Zobacz również
– Poza odpowiedzeniem na wyzwania czysto sprzedażowe, takie jak podniesienie wolumenu obrotów, zależało nam również na promowaniu wybranych produktów oraz na budowaniu i utrzymaniu trwałej relacji z naszymi klientami. Chcemy nagradzać te sklepy, które najlepiej wywiązują się z tych zadań, a także motywować inne punkty sprzedaży do systematycznego rozwoju. Dotychczasowe wyniki współpracy z PAYBACK pokazują, że realizacja tych wszystkich planów jest możliwa, a wykorzystanie mechanizmu punktowego sprawdza się także w sektorze B2B – komentuje Magdalena Kołodziejska, PR Manager z Lotte Wedel.
Metodologia przedsięwzięcia bazuje na znanym milionom polskich konsumentów Programie PAYBACK. Uczestnicy programu zbierają punkty, które następnie mogą wymieniać na dowolne nagrody z szerokiego katalogu, kody rabatowe i kupony na zakupy u wybranych partnerów PAYBACK.
PAYBACK we współpracy z Wedlem uruchomił również platformę internetową dla uczestniczących w programie, dzięki której mogą oni śledzić aktualne cele, sprawdzać saldo punktowe i dostępne nagrody. Strona umożliwia również komunikację z odpowiednim przedstawicielem handlowym Wedla i uzyskanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. PAYBACK koordynuje również stałą komunikację z partnerami Wedla przy użyciu innych narzędzi, takich jak e-maile czy SMSy. Do dyspozycji uczestników jest również call center.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Punkty można zbierać w całym programie multipartnerskim, a zatem droga do nagród dla uczestników modelu marketingowego Wedla i PAYBACK może być krótsza.
Słuchaj podcastu NowyMarketing