LOTTE Wedel i PZL wprowadzają nową platformę komunikacji

Efektem rozpoczętej w styczniu 2017 r. współpracy pomiędzy LOTTE Wedel, a PZL jest wprowadzenie z początkiem września zupełnie nowej platformy kreatywnej. Bohaterami kampanii są chłopiec i zebra.
O autorze
1 min czytania 2017-09-06

Postaci inspirowane słynnym przedwojennym plakatem Leonetta Cappiella przemierzają współczesny świat w poszukiwaniu ludzi, którzy utracili dziecięcą radość, a receptą na jej odzyskanie są oferowane przez niecodzienny duet wedlowskie słodycze.

W ramach działań wprowadzających nową platformę komunikacyjną przewidziana jest kampania o szerokim zasięgu, uwzględniająca bardzo rozbudowany media mix. Kampania będzie widoczna w telewizji, radio i prasie. Chłopca na zebrze zobaczymy także na nośnikach OOH, w social mediach i punktach sprzedaży.

Wcześniej, bo już w drugiej połowie sierpnia rozpoczęły się działania w digitalu. Aktywności są oparte na interaktywnych i angażujących formatach, tj. pre roll, display. Powstała dedykowana strona internetowa www.chlopiecnazebrze.wedel.pl, na której znajdują się podstawowe informacje o historii tej kreacji.

Agencja PZL odpowiada za wypracowanie strategii komunikacji, kreację nowej platformy oraz realizację reklam ATL. Jednocześnie PZL odpowiada za nadzór kreatywnostrategiczny nad działaniami pozostałych agencji w ramach tworzonej platformy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast kampanię w Internecie prowadzi agencja J.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy realizacji spotów reklamowych agencję PZL wsparło produkcyjnie studio OTO Film. Stworzeniem zebry i efektów specjalnych zajęło się studio postprodukcyjne Human Ark, a udźwiękowieniem studio HALO Productions.

Słuchaj podcastu NowyMarketing