Najnowszą kolekcję Louis Vuitton dla mężczyzn na wiosnę/lato 2021 zapowiada niezwykły kilkuminutowy film, za powstanie którego odpowiada Virgil Abloh, obecny dyrektor artystyczny linii męskiej Louis Vuitton. W ramach lekko psychodelicznego spotu, zawierającego sporo elementów animacji, pokazano wybrane projekty marki, które wejdą w skład kolekcji wiosna/lato 2021. Co ciekawe, francuski dom mody pokazy swojej najnowszej kolekcji zaplanował w Chinach i Japonii.
PS
Zobacz również
Jak marki luksusowe radziły sobie podczas pandemii? Jaka przyszłość czeka tę branżę? Przeczytajcie opnie ekspertów w materiale „Luksus ma się dobrze” – jak radzą sobie marki luksusowe i premium w dobie pandemii.
PS 2
„Afera metkowa”, którą rozpętała marka Veclaim, zmusiła polskiego konsumenta do zastanowienia się, ile naprawdę warte są jego ubrania. O tym, dlaczego daliśmy się złapać w pułapkę marek premium i czy przekaz „made in Poland” nie stracił na swojej mocy, rozmawiamy z twórcami bloga i kanału Dandycore.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing