Kalendarz Adwentowy magazynu LOVE – to coroczne, sezonowe święto kobiecości w Internecie, któremu przewodniczy redaktor naczelna Katie Grand. Każdego roku liczba widzów, których przyciągają specjalnie przygotowane filmiki, zwiększa się – w tym roku twórcy projektu spodziewają się, że kalendarz śledzić będzie 84 miliony widzów.
W tym roku kalendarz charakteryzuje hasztag #staystrong, który odzwierciedlać ma siłę kobiet i fakt, że chcą zdobywać świat – każda na swój sposób. Modelki biorąca udział w kalendarzu to skrupulatnie wybrane kobiety, dzięki którym kalendarz stał się tytułem przesuwającym granicę między sztuką a gustami konsumenckimi.
Zobacz również
Poniżej prezentujemy zapowiedź kalendarza, a filmy na każdy dzień znajdziecie → tutaj.
PS
Innym znanym kalendarzem, który sprawia, że niektórzy zatrzymują oddechy, jest Pirelli, kojarzony głównie ze zmysłowymi zdjęciami skąpo ubranych modelek w obiektywie sławnych fotografów. W 2016 r. kalendarz – zamiast perfekcyjnych modelek – pokazał nam zupełnie inne bohaterki zdjęć. Były nimi kobiety sukcesu: działaczki, aktywistki, aktorki, artystki i sportsmenki. W 2017 roku kalendarz przyniósł nam emocje nie tylko za sprawą swojego tytułu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tegorocznym fotografem kalendarza Pirelli 2018 jest Tim Walker, a zdjęcia będą odzwierciedlały ilustracje z książki Lewisa Carrolla w nowej aranżacji. Co ciekawe, w tym roku na kartach z kalendarza zobaczymy tylko czarnoskóre modelki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing