LOVE ADVENT – czyli kalendarz adwentowy dla tych, którzy nie lubią czekolady, wina, ale są fanami mody i pięknych kobiet

LOVE ADVENT – czyli kalendarz adwentowy dla tych, którzy nie lubią czekolady, wina, ale są fanami mody i pięknych kobiet
W Internecie i świecie mody nie ma oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia bez adwentowego LOVE Magazine. To kalendarz, w którym zamiast czekolady lub wina (co jest tegorocznym hitem) dostajemy gorący filmik ze znaną modelką.
O autorze
1 min czytania 2017-12-18

Kalendarz Adwentowy magazynu LOVE – to coroczne, sezonowe święto kobiecości w Internecie, któremu przewodniczy redaktor naczelna Katie Grand. Każdego roku liczba widzów, których przyciągają specjalnie przygotowane filmiki, zwiększa się – w tym roku twórcy projektu spodziewają się, że kalendarz śledzić będzie 84 miliony widzów.

W tym roku kalendarz charakteryzuje hasztag #staystrong, który odzwierciedlać ma siłę kobiet i fakt, że chcą zdobywać świat – każda na swój sposób. Modelki biorąca udział w kalendarzu to skrupulatnie wybrane kobiety, dzięki którym kalendarz stał się tytułem przesuwającym granicę między sztuką a gustami konsumenckimi.

Poniżej prezentujemy zapowiedź kalendarza, a filmy na każdy dzień znajdziecie → tutaj.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Innym znanym kalendarzem, który sprawia, że niektórzy zatrzymują oddechy, jest Pirelli, kojarzony głównie ze zmysłowymi zdjęciami skąpo ubranych modelek w obiektywie sławnych fotografów. W 2016 r. kalendarz – zamiast perfekcyjnych modelek – pokazał nam zupełnie inne bohaterki zdjęć. Były nimi kobiety sukcesu: działaczki, aktywistki, aktorki, artystki i sportsmenki. W 2017 roku kalendarz przyniósł nam emocje nie tylko za sprawą swojego tytułu.

Tegorocznym fotografem kalendarza Pirelli 2018 jest Tim Walker, a zdjęcia będą odzwierciedlały ilustracje z książki Lewisa Carrolla w nowej aranżacji. Co ciekawe, w tym roku na kartach z kalendarza zobaczymy tylko czarnoskóre modelki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się