Love marketing

Love marketing
Miłość to jeden z najczęściej wykorzystywanych motywów w kampaniach i działaniach marketingowych. Wbrew pozorom nie musi jednak pokazywać wyłącznie zakochanej pary trzymającej się za ręce.
O autorze
1 min czytania 2014-02-14

Podczas walentynek jesteśmy atakowani licznymi reklamami i kampaniami wykorzystującymi motyw miłości czy serca. Są jednak rozwiązania kreatywne, które pokazują to uczucie w sposób nietuzinkowy. Z okazji Dnia Zakochany patrzymy dzisiaj nieco inaczej na jeden z najbardziej emocjonalnych stanów człowieka i jego pozycjonowanie w działaniach komunikacyjnych.

Taneczny Button

Czy popularne kurczaki w panierce mogą zaskakiwać ciekawą kreacją związaną z miłością? Okazuje się, że tak. Trzeba przyznać, że ta wizerunkowa kampania KFC z całą pewnością ma w sobie coś z klimatu Walentynek. Marka utożsamia z Kentucky zaprasza nas do tańca z efektem niczym z filmu o Benjaminie Buttonie. Urokliwie dojrzałe małżeństwo wraz z każdym obrotem przenosi się w przeszłość, młodniejąc z dźwiękami kolejnych taktów. Co zachwyca w tej kreacji? To przede wszystkim ciekawy pomysł i – jak w każdej dobrej reklamie – jego połączenie z muzyką.

Make Love not War

To hasło znane już od wielu lat. Dzięki kampanii reklamowej dezodorantu AXE nabiera nieco innego wydźwięku. Zastanawialiście się, co łączy żołnierza desantowego, przywódcę autorytarnego kraju, czy operatora czołgu? Zobaczcie sami. Z pewnością będzie to inne oblicze marki znanej na polskim rynku. Rzeczywiście miłość może zmieniać bardzo wiele. Co istotne, jak w każdej reklamie AXE, nie brak w tej kreacji szczypty ironii i poczucia wyjątkowości korzystających z dezodorantu…

Więcej niż uczucie

Miłość ma różne oblicza. Grafficiarz pod osłoną nocy malujący nielegalne rysunki na murze jednego ze zniszczonych budynków. Potem wraca do domu i… Ciekawa reklama firmy Pfeizer pokazuje, że o uczuciu można mówić nie tylko w kontekście zakochanej pary. Jak zaskoczyć magią miłości? Czy rzeczywiście trzeba pokazywać tylko dwoje patrzących sobie głęboko w oczy ludzi? Zdecydowanie nie. To z pewnością ciekawy case dla wszystkich, którzy myślą o wizerunkowej prezentacji koncernów i marek farmaceutycznych. Niesie wartości, wzbudza refleksję i ma zdecydowanie wiele z magii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kochać może każdy

Marka Budweisser co roku z okazji Super Bowl, czyli finału ligi futbolu amerykańskiego, zaskakuje oryginalnymi kreacjami powiązanymi z wartościami łączącymi z marką. Historia niczym z romantycznego filmu tym razem przenosi się na amerykańskie ranczo. Dwójka bohaterów i ludzie, którzy ich rozdzielają. Ostatecznie cała historia, niczym w hollywoodzkiej historii, kończy się happy endem. Niby nic szczególnego, ale z całą pewnością to jedna z ciekawszych tegorocznych kreacji opowiadających o uczuciu pełnym pasji, zaangażowania i determinacji do budowania miłości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

I jak tu nie kochać reklam… Nawet w Walentynki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się