Do zadań agencji będzie należało zbudowanie strategii komunikacji spółki, jej wdrożenie oraz całościowe przeprowadzenie. LoveBrands Relations poprowadzi dla Macrologic również aktywności media relations i e-PR oraz zajmie się działaniami w zakresie content marketingu. Agencja odpowiedzialna będzie też za współpracę reklamową, sponsoringową i eventową. Dodatkowo umowa przewiduje przygotowanie i realizację przez LoveBrands Relations eventu z okazji 30. rocznicy działalności spółki.
Cieszymy się, że spółka Macrologic zaufała naszym konsultantom i powierzyła zadanie, którego celem jest wzmocnienie pozycji jej marki. Doskonale rozumiemy wyzwania oraz potrzeby naszego nowego klienta i to jak chce komunikować swoje innowacyjne produkty” – mówi prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska.
Zobacz również
Macrologic SA to polski dostawca systemów ERP z 30-letnim doświadczeniem. Oprogramowania spółki przeznaczone są do zarządzania firmami i instytucjami średniej i dużej wielkości. Macrologic jest również autorem i właścicielem technologii MacroBASE, na której opierają się programy informatyczne przez firmę tworzone.
Z ramienia LoveBrands Relations projekt koordynuje ekspert ds. komunikacji i public affairs, Łukasz Antkiewicz wraz z konsultantem ds. komunikacji: Kamilą Wronowską oraz asystentami ds. komunikacji, Pauliną Jabłońską i Justyną Dąbrowską.
Czas trwania umowy objęty jest poufnością. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing