LoveBrands Relations dla ogólnopolskiego programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Ta ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna informuje rodziców o roli prawidłowego żywienia w 1000 pierwszych dni życia i wspiera w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych ich dzieci. Od lutego br. program ten jest wspierany przez agencję LoveBrands Relations.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

Inicjatorem kampanii jest Fundacja Nutricia, której misją jest edukacja o roli żywienia na różnych etapach życia człowieka poprzez realizację projektów edukacyjnych, zmian systemowych oraz strategicznego partnerstwa w ramach trzech obszarów: roli żywienia w chorobie, edukacji żywieniowej w 1000 pierwszych dni oraz zdrowego starzenia się.

Ogólnopolski, edukacyjny program „1000 pierwszych dni dla zdrowia” ma na celu edukowanie przyszłych rodziców oraz rodziców i opiekunów najmłodszych dzieci w Polsce, jak również przedstawicieli środowiska medycznego, o kluczowej roli prawidłowego żywienia w okresie 1000 pierwszych dni życia. Więcej o programie na stronie www.1000dni.pl.

LoveBrands Relations zajmuje się obsługą PR programu, relacjami z dziennikarzami, współpracą z ekspertami oraz prowadzeniem biura prasowego.

Za bieżącą obsługę kontraktu odpowiada Zuzanna Bieńko, communications expert oraz Dominika Kaczyńska, communications consultant.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing