Inicjatorem kampanii jest Fundacja Nutricia, której misją jest edukacja o roli żywienia na różnych etapach życia człowieka poprzez realizację projektów edukacyjnych, zmian systemowych oraz strategicznego partnerstwa w ramach trzech obszarów: roli żywienia w chorobie, edukacji żywieniowej w 1000 pierwszych dni oraz zdrowego starzenia się.
Ogólnopolski, edukacyjny program „1000 pierwszych dni dla zdrowia” ma na celu edukowanie przyszłych rodziców oraz rodziców i opiekunów najmłodszych dzieci w Polsce, jak również przedstawicieli środowiska medycznego, o kluczowej roli prawidłowego żywienia w okresie 1000 pierwszych dni życia. Więcej o programie na stronie www.1000dni.pl.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
LoveBrands Relations zajmuje się obsługą PR programu, relacjami z dziennikarzami, współpracą z ekspertami oraz prowadzeniem biura prasowego.
Za bieżącą obsługę kontraktu odpowiada Zuzanna Bieńko, communications expert oraz Dominika Kaczyńska, communications consultant.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing