Do zadań agencji będzie należało opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej spółki, jej wdrożenie oraz całościowa realizacja. LoveBrands Relations zajmie się budowaniem relacji z dziennikarzami oraz będzie pozycjonować ekspertów Zortrax w mediach.
Cieszymy się, że możemy współpracować z liderami najbardziej innowacyjnych branż. Dlatego jesteśmy dumni z faktu, że spółka Zortrax zaufała nam, powierzając budowę wizerunku firmy. Doskonale rozumiemy wyzwania oraz potrzeby i sposób w jaki Zortax chce pozycjonować swoją markę w mediach – mówi prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska.
Zobacz również
Zortrax jest liderem w dziedzinie druku 3D. Firma założona w Olsztynie stworzyła zintegrowane środowisko druku 3D obejmujące autorską drukarkę, oprogramowanie oraz materiały do druku. Spółka oraz jej produkty były wielokrotnie wyróżniana w międzynarodowych konkursach i rankingach m.in. 3D Hubs, czy Design Alive Awards 2014. Zortrax był też pierwszym polskim projektem w serwisie crowdufundingowym Kickstarter, który zakończył się sukcesem. Obecnie zespół Zortrax liczy ponad 80 osób, firma współpracuje z wieloma resellerami, a także posiada pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie salon druku 3D – Zortrax Store w Warszawie.
Z ramienia LoveBrands Relations projekt koordynuje vice prezes i główny strateg, Joanna Niemiec wraz z konsultantem ds. komunikacji, Hubertem Rączkowskim. Czas trwania umowy objęty jest poufnością.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]