Krótki spot przedstawia dwie nowości – sos myśliwski oraz grzybowy, natomiast citylighty w przestrzeni miejskiej zwracają uwagę na bogactwo smaków obu produktów.
Wystartował drugi etap kampanii limitowanych sosów Łowicz. Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w odtwarzaczach VOD oraz kampania outdoorowa prowadzona na nośnikach w największych miastach Polski.
Zobacz również
Spot na potrzeby internetowych odtwarzaczy jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości – sos grzybowy i myśliwski. Video odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach. Tablice rozlokowane w przestrzeni miejskiej także nawiązują do spotów – prezentują one nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki. Na citylightach wyraźnie widać, że otwarcie sezonu grzybowego i sezonu myśliwskiego Łowicz utożsamia z otwarciem kolejnego słoiczka ulubionego sosu!
Cała kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki „Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do „łooowów”.
Start kampanii: 01.09.2016 r. Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Agencja reklamowa: Agencja Reklamowa Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing