LOYALTY AWARDS 2015 – Nagradzamy lojalność przez wielkie L

Po raz drugi społeczność profesjonalistów związanych z budowaniem lojalności klientów wybiera najlepsze projekty lojalnościowe, realizowane w Polsce, w 2015 roku.
O autorze
2 min czytania 2016-01-29

Szczegółowe informacje dotyczące Plebiscytu oraz zasad wyboru znajdują się na stronie LOYALTY AWARDS.

Nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach:

  • THE BEST LOYALTY ACTIVITIES IN RETAIL (B2C)
  • THE BEST LOYALTY ACTIVITIES IN SERVICES (B2C)
  • THE BEST LOYALTY ACTIVITIES ON RESELLERS’ MARKET (B2B)
  • THE BEST NEW LOYALTY ACTIVITIES OF THE YEAR 2015
  • LOYALTY INNOVATION OF THE YEAR 2015
  • EMOTIONAL ENGAGEMENT LEADER

Laureatami pierwszej edycji Plebiscytu byli: Payback, mBank, Maspex, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Zencard. 
Obsługę procesu zgłaszania nominacji oraz wyboru zwycięzców zapewnia Partner Plebiscytu – TNS Polska, a nad poprawnością merytoryczną czuwa Kapituła Plebiscytu, składająca się z praktyków zarządzania lojalnością.

Plebiscyt wyłaniający zwycięzców przebiega w ramach sześciu etapów:

ETAP I – ZGŁASZANIE NOMINACJI

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy z uczestników Plebiscytu otrzymuje indywidualny link do ankiety, w której wskazuje po 3 najlepsze w swojej ocenie projekty na rynku polskim związane z budowaniem lojalności klienta, w 6 zaproponowanych przez Organizatora kategoriach.

ETAP II – 5 NAJLEPSZYCH DZIAŁAŃ W KAŻDEJ KATEGORII

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Trzy projekty w każdej kategorii, które uzyskają największą liczbę punktów uzyskują automatycznie nominację do drugiego etapu Plebiscytu. Ponadto Kapituła Plebiscytu w każdej z kategorii dokona wyboru kolejnych dwóch nominacji do drugiego etapu. Kapituła ma możliwość wskazania w każdej kategorii jednej nominacji dla projektu, który nie został wskazany przez Uczestników na etapie nominacji. Druga nominacja Kapituły musi pochodzić z projektów wskazanych przez Uczestników Plebiscytu w toku pierwszego etapu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

ETAP III – ANKIETA MOTYWUJĄCA NOMINACJĘ

Przedstawiciele programów, które uzyskały nominacje w etapie pierwszym otrzymają od Organizatora ankietę, zawierającą prośbę o zaprezentowanie podstawowych informacji o programie, uzasadniających aplikację do nagrody.

ETAP IV – GŁOSOWANIE NAD NOMINACJAMI

* KAPITUŁA – Po otrzymaniu wypełnionych ankiet od nominowanych w I etapie Plebiscytu, Kapituła dokonuje oceny zgodności z ustalonymi kryteriami i jednocześnie oddaje głos na nominowanych. Głosowanie odbywa się w systemie od 1 do 5 punktów, na tej podstawie zostaje wyłoniony najlepszy program z największą ilością punktów (5 punktów) – punktacja cząstkowa Kapituły

* UCZESTNICY – Wszyscy uczestnicy zaproszeni do pierwszego etapu Plebiscytu (a także osoby przez nie polecone, które będą chciały dołączyć do głosowania) otrzymują personalizowany link do badania, w którym wskazują jeden, najlepszy według nich projekt lojalnościowy w ramach każdej z 6 kategorii, głosując w systemie od 1 do 5 punktów w każdej kategorii, gdzie 5 jest maksymalną ilością punktów – punktacja cząstkowa Uczestników.

ETAP V – WYBÓR ZWYCIĘZCÓW

Głosy oddane na poszczególnych nominowanych przez Kapitułę i Uczestników zostają zsumowane,zwycięży program z największą ilością głosów. Głos Kapituły stanowi 50%, kolejne 50% to głos Uczestników, w przypadku remisu decydujący jest głos Uczestników.

ETAP VI – GALA I WRĘCZENIE NAGRÓD

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas oficjalnej Gali Loyalty Awards 2015, która rozpocznie się 21 kwietnia 2016 r. w Krakowie, o godz. 20:30

Szczegółowy regulamin można znaleźć na stronie.

Plebiscyt oraz Gala Loyalty Awards 2015 jest wydarzeniem towarzyszącym 7. Poland & CEE Customer Loyalty Summit – największego dorocznego spotkania polskiej społeczności lojalnościowej – więcej informacji.