Szczegółowe informacje dotyczące Plebiscytu oraz zasad wyboru znajdują się na stronie LOYALTY AWARDS.
Nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach:
Zobacz również
- THE BEST LOYALTY ACTIVITIES IN RETAIL (B2C)
- THE BEST LOYALTY ACTIVITIES IN SERVICES (B2C)
- THE BEST LOYALTY ACTIVITIES ON RESELLERS’ MARKET (B2B)
- THE BEST NEW LOYALTY ACTIVITIES OF THE YEAR 2015
- LOYALTY INNOVATION OF THE YEAR 2015
- EMOTIONAL ENGAGEMENT LEADER
Laureatami pierwszej edycji Plebiscytu byli: Payback, mBank, Maspex, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Zencard.
Obsługę procesu zgłaszania nominacji oraz wyboru zwycięzców zapewnia Partner Plebiscytu – TNS Polska, a nad poprawnością merytoryczną czuwa Kapituła Plebiscytu, składająca się z praktyków zarządzania lojalnością.
Plebiscyt wyłaniający zwycięzców przebiega w ramach sześciu etapów:
ETAP I – ZGŁASZANIE NOMINACJI
Każdy z uczestników Plebiscytu otrzymuje indywidualny link do ankiety, w której wskazuje po 3 najlepsze w swojej ocenie projekty na rynku polskim związane z budowaniem lojalności klienta, w 6 zaproponowanych przez Organizatora kategoriach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
ETAP II – 5 NAJLEPSZYCH DZIAŁAŃ W KAŻDEJ KATEGORII
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Trzy projekty w każdej kategorii, które uzyskają największą liczbę punktów uzyskują automatycznie nominację do drugiego etapu Plebiscytu. Ponadto Kapituła Plebiscytu w każdej z kategorii dokona wyboru kolejnych dwóch nominacji do drugiego etapu. Kapituła ma możliwość wskazania w każdej kategorii jednej nominacji dla projektu, który nie został wskazany przez Uczestników na etapie nominacji. Druga nominacja Kapituły musi pochodzić z projektów wskazanych przez Uczestników Plebiscytu w toku pierwszego etapu.
ETAP III – ANKIETA MOTYWUJĄCA NOMINACJĘ
Przedstawiciele programów, które uzyskały nominacje w etapie pierwszym otrzymają od Organizatora ankietę, zawierającą prośbę o zaprezentowanie podstawowych informacji o programie, uzasadniających aplikację do nagrody.
ETAP IV – GŁOSOWANIE NAD NOMINACJAMI
* KAPITUŁA – Po otrzymaniu wypełnionych ankiet od nominowanych w I etapie Plebiscytu, Kapituła dokonuje oceny zgodności z ustalonymi kryteriami i jednocześnie oddaje głos na nominowanych. Głosowanie odbywa się w systemie od 1 do 5 punktów, na tej podstawie zostaje wyłoniony najlepszy program z największą ilością punktów (5 punktów) – punktacja cząstkowa Kapituły
* UCZESTNICY – Wszyscy uczestnicy zaproszeni do pierwszego etapu Plebiscytu (a także osoby przez nie polecone, które będą chciały dołączyć do głosowania) otrzymują personalizowany link do badania, w którym wskazują jeden, najlepszy według nich projekt lojalnościowy w ramach każdej z 6 kategorii, głosując w systemie od 1 do 5 punktów w każdej kategorii, gdzie 5 jest maksymalną ilością punktów – punktacja cząstkowa Uczestników.
ETAP V – WYBÓR ZWYCIĘZCÓW
Głosy oddane na poszczególnych nominowanych przez Kapitułę i Uczestników zostają zsumowane,zwycięży program z największą ilością głosów. Głos Kapituły stanowi 50%, kolejne 50% to głos Uczestników, w przypadku remisu decydujący jest głos Uczestników.
ETAP VI – GALA I WRĘCZENIE NAGRÓD
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas oficjalnej Gali Loyalty Awards 2015, która rozpocznie się 21 kwietnia 2016 r. w Krakowie, o godz. 20:30
Szczegółowy regulamin można znaleźć na stronie.
Plebiscyt oraz Gala Loyalty Awards 2015 jest wydarzeniem towarzyszącym 7. Poland & CEE Customer Loyalty Summit – największego dorocznego spotkania polskiej społeczności lojalnościowej – więcej informacji.