Zwycięzcy zostali wyłonieni w dwuetapowym plebiscycie, w którym swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Nagrodzone zostały najlepsze projekty w handlu detalicznym, usługach, B2B (relacje z resellerami) oraz najlepszy nowy program oraz innowacja roku.
Organizatorem Plebiscytu była firma Blue Business Media a Partnerem merytorycznym badania plebiscytowego TNS Polska. Nad poprawnością badania czuwała Kapituła, w której zasiadali eksperci zarządzania relacjami i lojalnością Klienta:
Zobacz również
- dr Tomasz Makaruk – Prezes Zarządu, i360
- Marek Kosakowski – Dyrektor Zarządzający, DATA SOLUTIONS (OMNICOM GROUP)
- Tomasz Burdziński – Dyrektor Strategiczny, Oskar Wegner – Marketing Relacyjny
- Grzegorz Ostrowski – Client Service Director, TNS POLSKA
- Andrzej Łapeta – Manager, Firma Reklamowa KUC
- Jacek Szlak – Redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
- Dominik Zacharewicz – Managing Partner, Loyalty Point
Plebiscyt odbywał się w dwu turach. W pierwszej uczestnicy zgłaszali nominacje w pięciu kategoriach konkursowych. Następnie w każdej kategorii 5 najwyżej ocenionych projektów (w tym 2 wskazane przez Kapitułę) zostało zakwalifikowanych do drugiego etapu, w którym uczestnicy wskazywali jeden, najlepszy program w każdej z kategorii. W wyniku głosowania wybrani zostali następujący Laureaci:
- Loyalty Innovation of the Year 2014 – ZENCARD
- The best new loyalty activities of the year 2014 – Dr Irena Eris HOLISTIC CLUB
- The best B2B loyalty scheme – reseller’s market – Maspex – SPRZEDAJEMY RAZEM
- The best loyalty activities in services – mBank – mOKAZJE
- The best loyalty activities in retail – PAYBACK
Galę zakończył bankiet, w którym udział wzięli Laureaci oraz uczestnicy Poland&CEE Customer Loyalty Summit 2015. Już za rok druga edycja Plebiscytu. Zapraszamy!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing