Loyalty Awards rozdane po raz pierwszy!

23 kwietnia 2015 r. w Krakowie po raz pierwszy rozdane zostały Loyalty Awards nagradzające najlepsze projekty lojalnościowe w Polsce w 2014 roku.
O autorze
1 min czytania 2015-05-06

Zwycięzcy zostali wyłonieni w dwuetapowym plebiscycie, w którym swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Nagrodzone zostały najlepsze projekty w handlu detalicznym, usługach, B2B (relacje z resellerami) oraz najlepszy nowy program oraz innowacja roku.

Organizatorem Plebiscytu była firma Blue Business Media a Partnerem merytorycznym badania plebiscytowego TNS Polska. Nad poprawnością badania czuwała Kapituła, w której zasiadali eksperci zarządzania relacjami i lojalnością Klienta:

  • dr Tomasz Makaruk – Prezes Zarządu, i360
  • Marek Kosakowski – Dyrektor Zarządzający, DATA SOLUTIONS (OMNICOM GROUP)
  • Tomasz Burdziński – Dyrektor Strategiczny, Oskar Wegner – Marketing Relacyjny
  • Grzegorz Ostrowski – Client Service Director, TNS POLSKA
  • Andrzej Łapeta – Manager, Firma Reklamowa KUC
  • Jacek Szlak – Redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie
  • Dominik Zacharewicz – Managing Partner, Loyalty Point

Plebiscyt odbywał się w dwu turach. W pierwszej uczestnicy zgłaszali nominacje w pięciu kategoriach konkursowych. Następnie w każdej kategorii 5 najwyżej ocenionych projektów (w tym 2 wskazane przez Kapitułę) zostało zakwalifikowanych do drugiego etapu, w którym uczestnicy wskazywali jeden, najlepszy program w każdej z kategorii. W wyniku głosowania wybrani zostali następujący Laureaci:

  • Loyalty Innovation of the Year 2014 – ZENCARD
  • The best new loyalty activities of the year 2014 – Dr Irena Eris HOLISTIC CLUB
  • The best B2B loyalty scheme – reseller’s market – Maspex – SPRZEDAJEMY RAZEM
  • The best loyalty activities in services – mBank – mOKAZJE
  • The best loyalty activities in retail – PAYBACK 

Galę zakończył bankiet, w którym udział wzięli Laureaci oraz uczestnicy Poland&CEE Customer Loyalty Summit 2015. Już za rok druga edycja Plebiscytu. Zapraszamy!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing