– Decyzja o powołaniu nowej, stricte interaktywnej spółki była rozważana przez grupę od dłuższego czasu. Poszukiwaliśmy najlepszej drogi do uzyskania rozbudowanych kompetencji w zakresie kampanii digital marketingu, a także wygenerowania synergii biznesowych dla całej grupy – mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.
– Rynkową przewagą nowej spółki będą strategie komunikacyjne 360 stopni. Współczesny marketing zmienia swoje oblicze. Dotychczasowe strategie nie generują już dynamicznej sprzedaży. Spada także efektywność kanałów komunikacji. W działaniach marki najważniejszy staje się jej odbiorca, nie produkt, dlatego w tworzonych przez nas strategiach stawiamy na oczekiwania konsumenta. Dysponujemy szerokim zapleczem badawczym, analitycznym i strategicznym. Projektujemy marki i ich komunikację bazując na założeniu, że w sprzedaży najważniejsze jest doświadczenie konsumenta z marką, jej wartościami, unikalnymi obietnicami i komunikacją wizerunkową – mówi Piotr Nogal, który w Bluecloud Interactive odpowiada za strategię rozwoju i realizację celów biznesowych (CXO).
Zobacz również
Nowa spółka istniej od końca 2018 roku i stanowi naturalną kontynuację rozwoju najpierw w strukturach OEX, a następnie Loyalty Point. Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Poza zarządem, kluczowy zespół spółki tworzą: Marta Palka, creative group head, Monika Donner, strategy creative director, Paulina Moryc, head of social media, Piotr Cegielski, head of UX/UI, Ewa Jakubowska, group account director. Klienci: Princes Food Polska, Hala Koszyki, UPC Polska, FujiFilm, Roko (Zbyszko), Idea Money, S.C. Johnson, Dermedic, Ikea i Decathlon.
Łukasz Janowski – prezes zarządu; posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywał w agencjach Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD oraz OEX Cursor. W Bluecloud odpowiedzialny za zarządzanie pracą agencji, strategię działań agencji na rynku oraz szukaniem synergii działań wewnątrz grupy z Loyalty Point i Level-UP Media.
Piotr Nogal – strategy and innovation director; w branży e marketingowej pracuje od 2003 roku. Duże doświadczenie zdobył we współpracy z największymi brandami, jak: Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor, Oriflame i wiele innych. W Bluecloud odpowiedzialny za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak np. viral marketing, content marketing i social media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Bluecloud Interactive specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych obejmujących experience marketing i kampanie digitalowe ze szczególnym uwzględnieniem buzz marketingu, performance marketingu, web designu – UX/UI/ web development oraz video marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing