LPP stworzyło z Papaya Films klip promujący kreatywność swoich pracowników

Gdańska spółka LPP podjęła współpracę z agencją Papaya Films, aby zachęcić kreatywne osoby do aplikowania na liczne stanowiska pracy w firmie. Za reżyserię filmu odpowiedzialny był Michał Sierakowski, laureat zeszłorocznej edycji konkursu Papaya Young Creators.
O autorze
2 min czytania 2022-07-26

Ideą współpracy było zderzenie kreatywnych umysłów objętych wsparciem agencji Papaya z nietuzinkowymi historiami pracowników LPP, którzy na co dzień, pośrednio lub bezpośrednio, zajmują się tworzeniem kolekcji modowych pięciu marek spółki: Reserved, Cropp, Mohito, House oraz Sinsay. W tym celu wśród laureatów konkursu Papaya Young Creators ogłoszony został konkurs na najciekawszą interpretację kreatywnego środowiska pracy w LPP.

Wyrazy uznania dla LPP za oddanie narracji młodemu twórcy. Cieszy nas, że są na polskim rynku reklamowym marketerzy, którzy w swojej strategii uwzględniają głos publiczności, do której mówią. W ten sposób buduje się nie tylko nowatorskie, ale przede wszystkim autentyczne formy dotarcia – mówi Kacper Sawicki, szef Papaya Films.

Współpraca twórców filmowych z zespołem LPP to wyraz wrażliwości oraz zrozumienia potrzeb rozwoju zawodowego. W związku z ciągłą rozbudową, gdańska spółka  szuka kolejnych utalentowanych, twórczych i gotowych na wyzwania pracowników. Tylko w tym roku zamierza zatrudnić kolejne 300 osób, które zasilą w dużej mierze zespoły działające w centrali firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Istotą naszej branży jest działalność kreatywna. Cały czas się rozwijamy, w związku z tym podjęliśmy decyzję, że warto byłoby przemówić do kreatywnych umysłów, aby przyciągnąć ich do naszej firmy – tłumaczy Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w LPP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Promowanie twórczego myślenia to także cel, który od 9 lat przyświeca konkursowi Papaya Young Creators. W tym roku finaliści otrzymali dodatkowe zadanie, a więc stworzenie filmu dla polskiego producenta odzieży. Jury LPP na podstawie nadesłanych propozycji wybrało pomysł Michała Sierakowskiego zatytułowany „Nie byłoby nas bez Waszej wyobraźni” i to on wyreżyserował klip.

Do udziału w promocji LPP, jako miejsca pracy dla osób kreatywnych, zaproszono przedstawicieli trzech działów: przygotowania produktu, komunikacji wizualnej i inwestycji.  Bohaterami filmu są: graficzka Sylwia A. Jankowska, projektantka Dominika Mowińska-Piech, kupczyni mody Katarzyna Czystaw-Uznańska, projektantka witryn Mariola Wawrzyńska i architekt Marek Rogala. Reprezentują oni różne brandy LPP i szeroki zakres specjalizacji, a ich zawodowe historie wpisane są w szerszy kontekst zainteresowań – malowanie, architektura wnętrz, aktorstwo, politologia, prowadzenie własnej galerii.

Kreatywność i pasja zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym, to cecha łącząca naszych pracowników. Michał Sierakowski doskonale uchwycił to w swoim filmie – dodaje Sławomir Ronkowski.

Artysta zrealizował klip na analogowej taśmie, stosując różne formaty i style.

Pion i poziom, obraz w obrazie, taśma 8 mm, która jest ziarnista i poruszona czy dająca lepszą jakość taśma 16 mm, bardziej nastrojowa i dodająca naturalności. Jestem bardzo zadowolony z finalnego kształtu tej produkcji – mówi Michał Sierakowski.