Użytkownicy smartfonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS mogą rywalizować ze sobą w przestrzeni łączącej świat rzeczywisty z wirtualnym. Dzięki zastosowaniu rozwiązań Augmented Reality, gracze widzą na ekranie swojego telefonu stwory zwane LTEchami, nałożone na realne obrazy zarejestrowane kamerą smartfona. Zadaniem w grze jest schwytanie jak największej liczby LTEchów.
LTEch Hunter jest elementem w ramach zabawy, którą Plus przygotował dla klientów. Bohaterami akcji są LTEchy, czyli bardzo szybkie stwory, które przyczyniły się do stworzenia nowego standardu transferu danych – LTE. Operator telekomunikacyjny wykorzystuje postaci do promowania swojej oferty szybkiego internetu mobilnego LTE. Działania obejmują m.in. gry w serwisach społecznościowych i mobilnym internecie oraz konkursy z nagrodami.
Zobacz również
– Zastosowanie narzędzia marketingowego jakim jest aplikacja mobilna do promocji usług dedykowanych na tablety i smartfony jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia z przekazem do klientów – powiedział Łukasz Makowski, prezes Looksoft – W ten sposób trafiamy bezpośrednio do osób najbardziej zainteresowanych reklamowanym produktem. Dodatkowym atutem gry, jaką przygotowaliśmy dla Plusa jest technologia rozszerzonej rzeczywistości, która wspiera kreowanie wizerunku nowoczesnej, innowacyjnej marki.
Mobilną grę LTEch Hunter można pobrać bezpłatnie w Google Play i App Store lub skanując kod QR umieszczony na profilu zabawy na Facebooku. LTEch Hunter jest również szeroko promowany poprzez banery reklamowe w mobilnym internecie. Looksoft przygotował także aplikację LTEch Hunter dla użytkowników Facebooka, gdzie gracze mogą porównać swoje wyniki ze znajomymi.
- Google Play: play.google.com/store/apps/details?id=pl.plus.game.lteki
- App Store: itunes.apple.com/us/app/ltech-hunter/id567481610?mt=8
- Facebook: apps.facebook.com/zlap-ltecha/?fb_source=search&ref=ts&fref=ts
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach