Lubella Jajeczna z jaj od kur z wolnego wybiegu. Marka promuje zmianę receptury w najnowszej kampanii PR

O autorze
1 min czytania 2021-03-23

Wystartowała kampania PR promująca odświeżoną ofertę produktową Lubelli Jajecznej. Komunikacja koncentruje się na istotnej dla konsumenta zmianie w recepturze makaronu Lubella Jajeczna 4 oraz 5 jaj, produkowanego od teraz z jaj od kur z wolnego wybiegu. Działania promocyjno-informacyjne będą prowadzone w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych. Obejmują m.in. konferencję prasową ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, współpracę z ambasadorką – znaną i lubianą aktorką, Elą Romanowską.

Troska o dobrostan kur, ale także dbałość o potrzeby konsumenta i oferowanie mu produktów najwyższej jakości to priorytety, którymi kieruje się Lubella. Dając temu wyraz, firma zrezygnowała z wykorzystywania jajek z chowu klatkowego w swoich produktach. W efekcie do produkcji makaronów 4 i 5 jajecznych używane są wyłącznie jajka od kur z wolnego wybiegu. Działania komunikacyjne, tego ważnego dla marki kroku, wspiera Stowarzyszenie Otwarte Klatki.

Działania PR promujące produkty z jajami z wolnego wybiegu zaplanowane są zarówno w kanałach online, jak również w mediach tradycyjnych – m.in. w prasie poradnikowej oraz regionalnej. Kampanię prezentującą makaron Lubella Jajeczna ze zmienioną recepturą wspiera znana i lubiana aktorka – Ela Romanowska.

Sekret smaku Lubelli Jajecznej

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lubella Jajeczna to makaron jak ten robiony przez nasze babcie. Do jego produkcji wykorzystywana jest najwyższej jakości mąka, a w ślad za udoskonaleniem receptury – jajka od kur z wolnego wybiegu. Takie połączenie sprawi, że każda potrawa będzie smakowała jak u babci i przywoła najlepsze wspomnienia z dzieciństwa. Makaron Lubella będzie świetnym uzupełnieniem domowego rosołu, pomidorowej czy grzybowej.

Za pomysł kreatywny i całościową komunikację PR odpowiada 24/7Communication.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się