Wystartowała kampania PR promująca odświeżoną ofertę produktową Lubelli Jajecznej. Komunikacja koncentruje się na istotnej dla konsumenta zmianie w recepturze makaronu Lubella Jajeczna 4 oraz 5 jaj, produkowanego od teraz z jaj od kur z wolnego wybiegu. Działania promocyjno-informacyjne będą prowadzone w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych. Obejmują m.in. konferencję prasową ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, współpracę z ambasadorką – znaną i lubianą aktorką, Elą Romanowską.
Troska o dobrostan kur, ale także dbałość o potrzeby konsumenta i oferowanie mu produktów najwyższej jakości to priorytety, którymi kieruje się Lubella. Dając temu wyraz, firma zrezygnowała z wykorzystywania jajek z chowu klatkowego w swoich produktach. W efekcie do produkcji makaronów 4 i 5 jajecznych używane są wyłącznie jajka od kur z wolnego wybiegu. Działania komunikacyjne, tego ważnego dla marki kroku, wspiera Stowarzyszenie Otwarte Klatki.
Zobacz również
Działania PR promujące produkty z jajami z wolnego wybiegu zaplanowane są zarówno w kanałach online, jak również w mediach tradycyjnych – m.in. w prasie poradnikowej oraz regionalnej. Kampanię prezentującą makaron Lubella Jajeczna ze zmienioną recepturą wspiera znana i lubiana aktorka – Ela Romanowska.
Sekret smaku Lubelli Jajecznej
Lubella Jajeczna to makaron jak ten robiony przez nasze babcie. Do jego produkcji wykorzystywana jest najwyższej jakości mąka, a w ślad za udoskonaleniem receptury – jajka od kur z wolnego wybiegu. Takie połączenie sprawi, że każda potrawa będzie smakowała jak u babci i przywoła najlepsze wspomnienia z dzieciństwa. Makaron Lubella będzie świetnym uzupełnieniem domowego rosołu, pomidorowej czy grzybowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za pomysł kreatywny i całościową komunikację PR odpowiada 24/7Communication.
Słuchaj podcastu NowyMarketing