Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lubella po raz kolejny startuje z programem edukacyjnym dla szkół

Lubella po raz kolejny startuje z programem edukacyjnym dla szkół
Rozpoczęła się 9. edycja programu edukacyjnego realizowanego przez Grupę Maspex i markę Lubella. Klasy VI-VIII szkoły podstawowej po raz kolejny mogą dołączyć do bezpłatnego programu Akademia Lubella, który edukuje w zakresie znaczenia zróżnicowanej diety i niemarnowania żywności.
O autorze
1 min czytania 2024-02-15

Dotychczas w programie wzięło udział ponad 1,2 mln uczniów szkół podstawowych w całej Polsce.

Program Akademia Lubella już od 9 lat wspiera edukację uczniów w obszarze gotowania, odżywania i zero waste. Niezwykle istotnym elementem tych działań jest pokazywanie młodym ludziom, że bilansowanie diety ma potencjał do bycia ciekawym wyzwaniem, a przyrządzanie posiłków może sprawiać przyjemność. Organizatorzy programu stawiają sobie również za cel uświadomienie młodzieży problemu marnowania jedzenia.

fot. Materiały prasowe Maxpex

Edukacja na temat niemarnowania żywności i zbilansowanej diety

Do realizacji programu wystarczą co najmniej dwie godziny lekcyjne, podczas których dzieci z klas VI-VIII zdobywają cenną wiedzę i umiejętności z zakresu zdrowego stylu życia, racjonalnego żywienia, niemarnowania jedzenia i korzyści płynących ze wspólnego spożywania posiłków. Przy okazji też świetnie się bawią, bo materiały dydaktyczne Akademii Lubella są kreatywne i przygotowane w atrakcyjnej formie. Zostały opracowane wraz z ekspertami nie tylko ds. żywienia, ale też nauczania i skonstruowane w taki sposób, żeby inspirować i pokazywać dzieciom, że tematyka żywieniowa może być naprawdę ciekawa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa formuła programu

W tym roku Akademia Lubella stawia szczególny nacisk na kreatywność, doceniając ekspresję uczniów i zachęcając ich do tworzenia własnych treści edukacyjnych. Motywem najnowszej edycji został kanał TV „Nawijamy makaron”, do którego uczniowie przygotują ramówkę i zrealizują wybrane programy. Mogą wykorzystać do tego własne formaty video, które doskonale znają z mediów społecznościowych.
Z myślą o jeszcze mocniejszym zaangażowaniu uczestników w program, Akademia Lubella zaprosiła do współpracy przy tej edycji zasięgowego TikTokowego twórcę, Kacpra Zembrzuckiego (@zetkacper). Jako redaktor naczelny, Zembrzucki będzie nie tylko motywował i zachęcał szkoły do wzięcia udziału w programie, ale też towarzyszył dzieciom w zadaniach realizowanych podczas lekcji.

Bezpłatne materiały, atrakcyjne treści

Uczestnictwo w Akademii Lubella jest całkowicie bezpłatne, zarówno dla placówek, jak i uczniów. Klasę do programu zgłasza na stronie www.akademialubella.pl przedstawiciel szkoły, wskazując jednocześnie nauczyciela, który będzie realizował zajęcia w danej klasie. Nauczyciel otrzymuje komplet bezpłatnych materiałów online do zrealizowania zajęć, w tym scenariusze lekcji, bazę merytoryczną i dostęp do materiałów kreatywnych. Po zrealizowaniu zajęć i wypełnieniu przez nauczyciela ankiety podsumowującej, szkoła otrzymuje oryginalny certyfikat potwierdzający udział w programie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: materiały prasowe Maspex

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się