Lubella w wiosennej kampanii promuje makarony z jaj od kur z wolnego wybiegu

Rok temu Lubella ogłosiła ważną zmianę w składzie swoich 4- i 5-jajecznych makaronów. Marka zrezygnowała z używania w nim jaj z chowu klatkowego. O zmianie informowała w ramach szerokiej kampanii i w dedykowanym spocie, który również w tym roku zwraca uwagę na recepturę makaronów jajecznych Lubelli.
O autorze
0 min czytania 2022-03-15

Najważniejszymi bohaterkami spotu są kury szczęśliwie żyjące na wsi. Drugą bohaterką jest babcia, która – przygotowując rosół dla swojej rodziny – tłumaczy, jaki makaron jest najlepszy do zupy. W końcu kto, jeśli nie babcia, wie o tym najlepiej? Zupa z makaronem jajecznym Lubella to wyznacznik jakości i gwarancja smaku podczas domowego obiadu.

Wybierając jaja z wolnego wybiegu do produkcji makaronów 4- i 5- jajecznych, Lubella pokazuje, że warto wprowadzać pozytywne zmiany. Tegoroczna kampania prowadzona jest za pośrednictwem kanałów takich jak telewizja i VOD oraz w bankomatach i OOH.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za kampanię: Brainbox. Dom mediowy: Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj