Głównym bohaterem nowej strony internetowej Lubiany jest storytelling. Opisy angażują odbiorcę w intrygującą historię o produkcie. Treści są wzbogacone atrakcyjnymi zdjęciami oraz wideo wysokiej jakości. Odpowiednio dobrana sceneria — malownicze okolice Kaszub i Gdańska — nadała materiałom szczególnego klimatu, który wydobył z produktów Lubiany unikalne cechy i podkreślił miejsce pochodzenia marki.
Nowy wygląd serwisu WWW został zaprojektowany zgodnie z identyfikacją wizualną marki. Projekt stawia na klasyczną typografię i minimalistyczny layout, aby wyróżnić storytellingowe zdjęcia i filmy.
Zobacz również
Strona internetowa Lubiany stała się bardzo funkcjonalna dzięki czytelnemu podziałowi na ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych (HoReCa) oraz nowoczesnej wyszukiwarce produktów, która pozwala odnaleźć konkretny typ, fason czy kategorię artykułu.
Zobacz ulubioną markę porcelany Polaków w nowej odsłonie na www.lubiana.com.pl
Za projekt odpowiada gdańska agencja reklamowa — DDS Poland.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing