Lubię to – linked by Isobar z digitalową aktywacją dla marki Pilsner Urquell

5 października wystartowała kolejna digitalowa aktywacja marki Pilsner Urquell. Korzystając z technologii Google Street View fani czeskiej marki mogą zwiedzić browar w Pilznie, gdzie niezmiennie od 1842 roku Pilsner warzony jest według tradycyjnej receptury.
O autorze
1 min czytania 2015-10-09

Uczestnicy wycieczki mogą również grać o atrakcyjne nagrody.

Interaktywna wycieczka dostępna jest na stronie. W czasie wycieczki pokazane są  najważniejsze miejsca w browarze oraz krótkie materiały wideo. Uczestnicy wirtualnego spaceru, zainteresowani historią browaru mogą  wziąć udział w quizie i sprawdzić swoją piwną wiedzę. Na każdym z ośmiu przystanków czekają na nich pytania testowe, dotyczące historii i procesu warzenia piwa Pilsner Urquell. Pierwsze pięćset osób, które prawidłowo rozwiązało test, otrzymało czteropaki Pilsner Urquell w limitowanej edycji retro.

Dodatkowo osoby, które w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie otwarte, otrzymają jeden ze stu oryginalnych kufli Pilsner Urquell.

Konkurs „Wycieczka po browarze” potrwa do 30 października. Aktywację wspiera kampania display oraz działania reklamowe na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Za dobór i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się