Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie – konferencja Forum IAB 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”, która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2014-05-14

Po 7 edycjach Forum IAB, IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą. Podczas 2 dni konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.

Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.:

  • Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google;
  • Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;
  • Ali Jafari, VP Sales Twitter Europe;
  • Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US;
  • Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics;
  • Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;
  • Michał Brański, Członek Zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2;
  • Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest;
  • Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;
  • Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group;
  • Paweł Sala, Dyrektor zarządzający Freshmail;
  • Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;
  • Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media

Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:

  • Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
  • Jak zamienić subskrybenta w klienta?
  • Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
  • Czy aplikacje mobilne sprzedają?
  • Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?
  • Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?
  • Kim jest e-konsument?
  • Czym jest big data?
  • Jak optymalizować sprzedaż
  • Jak precyzyjnie targetować kampanię?

Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Warto podkreślić, że od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska „Forum IAB 2013” oraz „Forum IAB 2012”).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji pod adresem: www.ForumIAB.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing