Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Luciana Cani przewodniczącą jury tegorocznej edycji konkursu KTR

Luciana Cani została wybrana przewodniczącą konkursu organizowanego przez Klub Twórców Reklamy, do którego zgłoszenia trwają tylko do 17 marca 2017! Luciana Cani ma prawie 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. W latach 2013 i 2014 otrzymała tytuł Best Creative Director w Portugalii.
O autorze
1 min czytania 2017-03-15

Przez wiele lat związana była z Leo Burnett w Lizbonie, które w tym okresie znajdowało się na 10 miejscu najbardziej nagradzanych agencji na świecie. Obecnie pracuje w LAPIZ na stanowisku Senior Vice President i Executive Creative Director.

W tegorocznej edycji konkursu KTR prace będą oceniane w 12 kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event. Ponadto, organizator wprowadza dodatkowe Grand Prix dla najlepszej kampanii społecznej, czyli Biały KTR – Grand Prix za kampanię społeczną.

Prace będą oceniane przez 8 grup jurorskich, którym w tegorocznej edycji przewodniczą:

  1. Film, Druk, Radio, Kampania, Media – Luciana Cani
  2. Digital & Mobile – Marcin Talarek, IRL
  3. Active Adverstising – Magdalena Drozdowska, Deloitte Digital
  4. Design – Michał Pawlik, Mamastudio
  5. PR & Event – Maciej Waligóra – DDB&tribal
  6. Fotografia – Wojtek Dagiel – LVOV
  7. Ilustracja –Przemek Truściński – Trust
  8. Warsztat Audio/Video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & company

Konkurs skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

KTR to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej. Konkurs skierowany jest do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizator: Klub Twórców Reklamy (KTR) , Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Partnerzy: Facebook, Apollo Music, Fotolia by Adobe
Patroni medialni: Label, gazeta.pl, NEXT, Gomobi, F5
Audytor: Firma Prawnicza LSW

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się