LUCKYYOU odświeża identyfikację wizualną na 10. urodziny

Poznańska agencja LUCKYYOU odświeża identyfikację wizualną i prezentuje nową stronę internetową z okazji dziesięciolecia powstania.
O autorze
1 min czytania 2023-06-29

– Jakie jest LUCKYYOU? Jak powinniśmy o sobie mówić? I o czym chcemy mówić? Te trzy pytania zadaliśmy sobie, zanim zaczęliśmy pracować nad odświeżoną komunikacją (językową i wizualną) firmy – opowiada Krzysztof Świtoński, CEO i co-founder LUCKYYOU.

Rebrading rozpoczął się od przeprowadzenia wewnętrznych badań i warsztatów. Ich wyniki stały się bazą prac nad nowym, odświeżonym wizerunkiem marki. Wnioski z badań zostały opisane w manifeście opisującym dwie równoległe drogi: LUCKY strategy&services i LUCKY creativity&approach.

– Dotychczas skupialiśmy się przede wszystkim na pierwszym aspekcie, dlatego rebranding zakładał nie tylko odświeżenie dotychczasowej komunikacji, ale przede wszystkim – dodanie do dotychczasowej opowieści o firmie pierwiastka kreatywnego i pokazanie pełnego obrazu LUCKYYOU – dodaje Świtoński. – Pracę z tekstem zaczęliśmy od hasła. Nie chcieliśmy jego całkowitej zmiany, a jedynie ewolucji – dlatego dotychczasowe „Marketing done right”, doczekało się uzupełnienia: „Creativity gone wild”. Dzięki temu już na start komunikujemy dwie najważniejsze rzeczy, które opisują to, jacy jesteśmy i jak działamy – podsumowuje.

Dalszy etap zakładał dopracowanie prostego, nieco zaczepnego języka komunikacji i ton of voice firmy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W obszarze identyfikacji wizualnej postawiono na ewolucję, a nie rewolucję, czyli pozostawienie charakterystycznego kształtu siódemek w nowej typografii i lżejszej, bardziej nowoczesnej formie oraz zupełnie nowy font.

Do nowego brandingu wprowadzono ikony, które reprezentują główne wartości i obszary LUCKYYOU. Postawiono też na 3 główne kolory: stonowany grafit, neutralną szarość i energetyczną limonkę. Wszystkie te elementy znalazły swój wyraz na nowej stronie luckyyou.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorką odświeżonej identyfikacji wizualnej jest Sara Wojciechowska, junior art director. Za materiały tekstowe odpowiedzialny jest zespół copywriterski: Natalia Majchrzak i Maciej Karolczak. Autorem projektu i wdrożenia strony internetowej jest Paweł Czamański, Senior Graphic Designer.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

LUCKYYOU to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w obszarach creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach digital, social media oraz ATL/BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, Ikea, Amica czy Coca-Cola HBC oraz liczne branżowe nagrody. W roku 2023 obchodzi dziesięciolecie istnienia.