Łukasz Dolata (Oversee Production, Harce): To dzięki kreatywnej wymianie myśli powstają najlepsze rzeczy

Łukasz Dolata (Oversee Production, Harce): To dzięki kreatywnej wymianie myśli powstają najlepsze rzeczy
Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Łukasz Dolata - producent oraz project manager, partner w Oversee Production, współzałożyciel studia kreatywnego Harce.
O autorze
2 min czytania 2016-01-25

1. W marketingu najważniejsza jest… 

Otwartość i autentyczność. Jak to powiedział Mark Twain: „Przyczyną naszych kłopotów nie jest to, czego nie wiemy, ale to, czego jesteśmy całkowicie pewni, a jednak takie nie jest.” Zdaję sobie sprawę z tego, że czasem wygodniej jest pójść na łatwiznę i posłużyć się schematem w działaniu, ale w momencie, gdy do tego schematu nie wniesiemy nic swojego, nasz komunikat zginie w czarnej dziurze informacji. Przebijają się tylko te działania, które niosą ze sobą wartość. Naszą wartość.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł… 

Współpraca z Mazdą Polska. To jest przygoda, która trwa już drugi rok i za każdym razem, gdy wspólnie z nimi siadamy do nowego projektu – czuję ten sam dreszczyk ekscytacji. Ta kooperacja to także doskonały dowód na to, że fajne rzeczy powstają, gdy obie strony są tak samo zaangażowane, otwarte na pomysły i przy tym na każdym kroku się wspierają. Mamy szczęście do takich klientów.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Jakoś nie wartościuję wyzwań. Każde wyzwanie niesie ze sobą pewne zagrożenie, ale również szansę. W momencie, gdy zdecyduję już o podjęciu wyzwania, skupiam się wyłącznie na szansach.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to… 

Jestem dumny z każdego projektu, ponieważ we wszystko co robię ze swoimi współpracownikami wkładamy serce i staramy się, mimo różnych przeciwności, wykonać swoją pracę jak najlepiej się da.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to… 

Zdecydowanie Dumb Ways to Die. Świetna inicjatywa, która w niewyobrażalnym tempie rozrosła się do gigantycznych rozmiarów, docierając ze swoim przekazem do wszystkich zakątków świata i przelewając się na większość mediów. Cholera, jak ja im zazdroszczę! 😉

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

Storytelling. To oczywiście żadne novum, jednak widać, że ten trend na świecie przybiera mocno na sile. I obojętnie czy mówimy o spotach reklamowych, czy o wizerunku marki – za wszystkim powinna stać historia i to taka, w którą odbiorca uwierzy i będzie chciał stać się jej częścią.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Wszystkie działania mogą okazać się skuteczne, jeśli potrafi się je odpowiednio wykorzystywać.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są… 

Zaufanie. To dzięki niemu między tymi dwiema stronami tworzy się porozumienie, z którego rodzą się najlepsze projekty. W końcu agencja i marka grają do tej samej bramki.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Innych ludzi. To dzięki kreatywnej wymianie myśli powstają najlepsze rzeczy.  

10. Moja kampania marzeń… 

Będzie dotyczyć czegoś, za czym idzie coś więcej niż tylko sprzedaż produktu. Zdecydowanie będzie musiała nieść ze sobą wymiar społeczny – pomoc drugiemu człowiekowi. Oparta na jakimś prostym zabiegu, ale na punkcie której cały świat oszaleje… Zresztą jeśli chcecie więcej się dowiedzieć, to zapytajcie twórców Dumb Ways to Die 😉

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Mam możliwość spotykania interesujących ludzi i współpracowania z nimi nad interesującymi projektami. A po za tym w tej branży sky is not a limit!

 

Łukasz Dolata
Producent oraz project manager. Partner w Oversee Production, firmie specjalizującej się w kompleksowej produkcji filmów i animacji oraz współzałożyciel studia kreatywnego Harce zajmującego się projektowaniem wizerunku marek. Wieczny optymista i idealista. Niestrudzony poszukiwacz wyzwań. Wyznawca hasła „Screw it, let’s do it”.