1. W marketingu internetowym najważniejsze jest…
to samo, co w każdym innym. Aby zrobić coś lepiej niż inni.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…
Modna Nokia, moblog.pl i Druga Strona K2. Najstarsi w branży powinni kojarzyć te projekty, młodzi niech nie kojarzą i robią swoje.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
jak odpowiedzieć na marketingową 11stkę, tak żeby nie powtórzyć się po innych 😉
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
www.k2.pl. Wejdź i zobacz dlaczego.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
kampania NBA Playoffs 2008 – There can be only one, bo jak ją oglądam to przez 30s targa mną więcej emocji niż podczas oglądania 6 części Gwiezdnych Wojen.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
pytanie, na które można wylać wiele mądrych słów, ale lepiej zajmijmy się na razie tym, aby te „stare”, czyli social i mobile marketing udowodniły swoją skuteczność.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
te, których nie warto tu dalej reklamować.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
miłość, przyjaźń i zrozumienie. Dobra, wystarczy to ostatnie.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
niestety nie mam pojęcia skąd. Za każdym razem jest to inna sytuacja, której nie umiem powtórzyć.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
podniósłbym cenę do absurdalnego poziomu („najdroższy t-shirt świata”) i to powinno wystarczyć, żeby sprzedało się wszystko na pniu.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
marketing zajmuje się mną.