Łukasz Lewandowski (K2): marketing zajmuje się mną

Łukasz Lewandowski (K2): marketing zajmuje się mną
Tym razem z Marketingowa 11 zmierzył się Łukasz Lewandowski, dyrektor współzarządzający agencji K2.
O autorze
1 min czytania 2012-08-08

1. W marketingu internetowym najważniejsze jest…

to samo, co w każdym innym. Aby zrobić coś lepiej niż inni.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

Modna Nokia, moblog.pl i Druga Strona K2. Najstarsi w branży powinni kojarzyć te projekty, młodzi niech nie kojarzą i robią swoje.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

jak odpowiedzieć na marketingową 11stkę, tak żeby nie powtórzyć się po innych 😉

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

www.k2.pl. Wejdź i zobacz dlaczego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

kampania NBA Playoffs 2008 – There can be only one, bo jak ją oglądam to przez 30s targa mną więcej emocji niż podczas oglądania 6 części Gwiezdnych Wojen.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

pytanie, na które można wylać wiele mądrych słów, ale lepiej zajmijmy się na razie tym, aby te „stare”, czyli social i mobile marketing udowodniły swoją skuteczność.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

te, których nie warto tu dalej reklamować.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

miłość, przyjaźń i zrozumienie. Dobra, wystarczy to ostatnie.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

niestety nie mam pojęcia skąd. Za każdym razem jest to inna sytuacja, której nie umiem powtórzyć.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

podniósłbym cenę do absurdalnego poziomu („najdroższy t-shirt świata”) i to powinno wystarczyć, żeby sprzedało się wszystko na pniu.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

marketing zajmuje się mną.