„Podróże są dla mnie sensem życia, droga do odkrywania siebie biegnie przez odkrywanie świata” – to słowa Łukasza Nowickiego, które padają w najnowszym spocie wizerunkowym marki. Aktor, dziennikarz, osobowość telewizyjna, a przede wszystkim podróżnik, od lat przemierza świat, kolekcjonując nowe doświadczenia i niesamowite opowieści. Znany ze swojego zamiłowania do dalekich wypraw, najbardziej lubi wyjazdy w męskim gronie. Setki kilometrów na rowerze, zdobywanie górskich szczytów, dalekie piesze eskapady bez wygód, podróż musi być dla niego prawdziwym wyzwaniem, by mógł odpocząć. Jak sam mówi: „Nie chodzi o to by od czegoś uciekać, chodzi o intensywność przeżyć, intensywność wspomnień. Surowe warunki, dalekie wędrówki, odrobina ryzyka – kiedy tego doświadczam czuję, że naprawdę żyje”.
„Wybór Nowickiego na ambasadora marki był oczywisty. To niespokojny duch, osobowość podróżnicza a także telewizyjna, która nie ustaje w poszukiwaniach. Ciągle stawia sobie kolejne wyzwania inspirując do tego innych – te wartości idealnie korespondują ze światem marki” – mówi Bartosz Paśko, Junior Brand Manager marki Amundsen.
Zobacz również
W kolejnych odsłonach kampanii #Odkrywajwiecej zobaczymy pozostałych dwóch ambasadorów. Do końca 2018 zaplanowano z ich udziałem komunikację w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach dotarcia i działania PR.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach