Łukasz Piwowarczyk dołączył do zespołu Allegro Brand Experience Agency z początkiem lipca 2022. Łukasz będzie odpowiedzialny nie tylko za zarządzanie operacjami całej agencji, ale przede wszystkim za umiejętne łączenie wszystkich kompetencji, zacieśnienie współpracy pomiędzy poszczególnymi zespołami i rozwój naszej długoterminowej strategii. Potrzebujemy fachowca, który będzie naszym spoiwem – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency. – Dołącza do nas świetny manager, który zna specyfikę agencyjną, rozumie branżę i jej możliwości, a przy tym jest otwarty, aby wspólnie z nami wciąż rozwijać agencję i wkraczać na wyższy poziom – oczywiście w tempie Allegro – dodaje Anna Gogacz.
Łukasz Piwowarczyk posiada ponad 10-letnie doświadczenie na stanowisku dyrektora operacyjnego, z czego ponad 8-letnie w branży komunikacji marketingowej i mediów. Przed dołączeniem do Allegro, przez prawie 5 lat pełnił funkcję legal & operational directora, a wcześniej operations directora w agencji PLEJ. Pracował również w agencjach Efigence i Artegence, a także po stronie mediów w Filmweb. Zanim związał swoją przyszłość z branżą komunikacji marketingowej, zdobywał doświadczenie w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz PKP Informatyka.
Zobacz również
Dołączam do Allegro w roku, w którym agencja świętuje 30-lecie swojej działalności. To spuścizna, na której zdecydowanie można budować nowe kompetencje i możliwości. Podejmować wyzwania stawiane przez Klientów, ale także przez ambitny zespół agencji. Allegro to grono bardzo doświadczonych, kompetentnych i zaangażowanych osób. Cieszę się, że będę mógł z nimi współpracować i wspierać ich swoją wiedzą i doświadczeniem – mówi Łukasz Piwowarczyk.
Łukasz jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jest również ekspertem od zarządzania transformacją i programami MSP oraz zarządzania projektowego Prince 2. Prywatnie dumny tata Zuzi i Maksa, relaksuje się przy pracach w ogrodzie i w kuchni, gotując dla najbliższych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce